کد خبر : 198840
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 - 20:49
-

دیدار ایران و اسپانیا قبل از جام‌جهانی؟

دیدار ایران و اسپانیا قبل از جام‌جهانی؟

تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است یک هفته قبل از شروع جام جهانی در تورنمنتی ۴ جانبه به مصاف اسپانیا، بلاروس و اسلواکی برود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضوری پر قدرت در مسابقات جام جهانی این روزها تمرینات خود را در جزیره کیش بر پا کرده است. ملی پوشان کشورمان همچنین قرار است قبل از رقابت‌های جام جهانی چند دیدار دوستانه برگزار کند. به گفته مهرداد سراجی سرپرست کمیته فوتسال تیم ملی قرار است قبل از جام جهانی چند بازی دوستانه انجام دهد.

کشورهای اسپانیا، اسلواکی و بلاروس به کمیته فوتسال نامه زده‌اند تا در تورنمنتی ۴جانبه به مصاف تیم ملی ایران بروند. طبق شنیده‌ها این مسابقات  یک هفته قبل از شروع جام جهانی و در کشور بلاروس برگزار می‌شود. بعد از این بازی ملی‌پوشان به لیتوانی خواهند رفت تا خود را برای شرکت در مسابقات جام جهانی آماده کنند.

نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۳ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود. در این دوره ۲۴ تیم حضور دارند و در ۶گروه ۴تیمی به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه شده است و در اولین رقابت خود روز سه شنبه ۲۳ شهریور باید به مصاف صربستان برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.