کد خبر : 198859
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1400 - 16:38
-

شمسایی مهمان دست در دست

شمسایی مهمان دست در دست

آقای گل سابق فوتسال جهان مهمان «دست در دست» می شود. 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی آقای گل سابق فوتسال جهان مهمان «دست در دست» می شود. 

برنامه شبانگاهی «دست در دست» در جدیدترین قسمت خود که یکشنبه ۱۶ خرداد روانه آنتن می شود، میزبان وحید شمسایی بازیکن و مربی افتخارآفرینِ فوتسالِ ایران خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ برنامه «دست در دست»به بهانه انجام دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ میزبان وحید شمسایی می شود تا با او در یک دورهمی صمیمانه از تجربه ایران در بازی های جام جهانی، خاطرات او در این بازی ها و موضوعات ویژه دیگر به گفت و گو بپردازد. 
وحید شمسایی  تا کنون شش دوره در سال‌های ۲۰۰۰، ۲۰۰۳، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ و ۲۰۱۵ میلادی به عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا انتخاب شده‌است. او تنها فوتسالیستیست که یک بار با پیراهن تیم فوتبال استقلال تهران در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده‌است.
«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و … با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.
«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که به صورت ثابت جمعه‌، شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.