کد خبر : 198901
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1400 - 13:05
-

کراپ و گیتی پسند با کشاورز و اصغری مقدم به دنبال قهرمانی

کراپ و گیتی پسند با کشاورز و اصغری مقدم به دنبال قهرمانی

باوجود اینکه هنوز زمان شروع فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال مشخص نشده است اما باشگاه‌های مدعی دست به کار شده‌اند تا تیم خود را برای فصل آینده جمع کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باوجود اینکه هنوز زمان شروع فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال مشخص نشده است اما باشگاه‌های مدعی دست به کار شده‌اند تا تیم خود را برای فصل آینده جمع کنند.

گیتی پسند که چهار سال از رسیدن به عنوان قهرمانی بازمانده است، اولین تیمی بود که سرمربی خود را معرفی کرد. بعد از قطع همکاری با وحید شمسایی، این تیم اصفهانی سراغ محمد کشاورز رفت و او را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد. کشاورز سابقه بازی و حتی سرمربیگری در تیم گیتی پسند را دارد و فصل قبل هم هدایت تیم راگا را بر عهده داشت. به نظر می‌رسد در سال جام جهانی، گیتی پسند تمام ظرفیتش را برای پس گرفتن عنوان قهرمانی با کشاورز به کار ببندد.

کراپ الوند که سال گذشته نخستین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کرد، با حضور چند بازیکن مدعی و ملی پوش از جمله مهدی جاوید در دور پایانی لیگ به عنوانی بهتر از پنجمی دست نیافت. این تیم برای جبران اتفاقات فصل قبل، سراغ جواد اصغری مقدم سرمربی سن ایچ رفت. اصغری مقدم هرچند در سه سال حضورش در سن ایچ قهرمان نشد اما تیمش همواره علاوه بر مسائل اخلاقی، از نظر فنی یک مدعی بود و سال گذشته تا دو هفته مانده به پایان مسابقات در صدر جدول قرار داشت.

منبع:مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.