کد خبر : 198945
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 - 7:36
-

شانس عراق برای حضور در تورنمنت صدرا بیش از جمهوری آذربایجان است

شانس عراق برای حضور در تورنمنت صدرا بیش از جمهوری آذربایجان است

 تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور پر قدرت در مسابقات جام جهانی از هفته گذشته اردوی آماده سازی خود را در جزیره زیبای کیش بر پا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور پر قدرت در مسابقات جام جهانی از هفته گذشته اردوی آماده سازی خود را در جزیره زیبای کیش بر پا کرده است.

شاگردان ناظم الشریعه در این اردو به کار‌های تاکتیکی و تکنیکی پرداخته اند تا با هماهنگی کاملی به رقابت‌های جام جهانی بروند. بازیکنان کشورمان خود را برای شرکت در تورنمنت دوستانه ۴ جانبه شیراز نیز آماده می‌کنند. مسابقاتی که از ۸ تا ۱۲ تیر ماه به میزبانی کشورمان در شیراز و در سالن صدرا برگزار خواهد شد.

تا امروز حضور تیم‌های عمان و ارمنستان در این بازی‌ها قطعی شده و کمیته فوتسال هم به دنبال دعوت از یک تیم دیگر به این مسابقات است. از تیم‌های جمهوری آذربایجان و عراق به عنوان یکی از حریفانی یاد می‌شود که قرار است در این تورنمنت شرکت کنند.

ظاهرا شانس عراق برای حضور در تورنمنت ۴ جانبه شیراز بیش از جمهوری آذربایجان است و اگر مشکلی پیش نیاید به احتمال بسیار زیاد این تیم تیر ماه به ایران آمده و در تورنمنت ۴ جانبه شیراز حضور پیدا خواهد کرد.

ملی پوشان فوتسال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ آماده می‌کنند که از ۲۳ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.