کد خبر : 199004
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 9:49
-

راه نیمکت های لیگ از تیم ملی می گذرد؟

بی غم هم گزینه دستیاری ناظم الشریعه بوده است !

بی غم هم گزینه دستیاری ناظم الشریعه بوده است !

با وجود ۳ ماه مانده به شروع مسابقات جام جهانی، کمیته فوتسال کشورمان هنوز موفق نشده است مربی جدیدی را به کادر فنی تیم ملی اضافه کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بعد از آن که محمد هاشم زاده،  تصمیم گرفت به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از کادر فنی تیم ملی جدا شده و به گیتی پسند اصفهان برود، تا الان کمیته فوتسال به دنبال فردی است که بتواند یک نفر را به عنوان دستیار در کنار محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال و محمدرضا حیدریان، مربی تیم ملی فوتسال اضافه کند تا تیم ملی با کادر فنی کاملی به مسابقات جام جهانی برود.

محمد کشاورز، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی فوتسال بود. او حتی در آخرین روز تمرین ملی پوشان در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال حاضر شد، اما این سرمربی با صحبت‌هایی که با ناظم الشریعه داشت به او گفت که از باشگاه گیتی پسند اصفهان پیشنهاد همکاری دریافت کرده است و به همین دلیل نمی‌تواند در تیم ملی حضور پیدا کند و تصمیم گرفت به اصفهان برود.

بعد از کشاورز نوبت به جواد اصغری مقدم، سرمربی موفق تیم فوتسال سن ایچ ساوه رسید، اما او هم مانند کشاورز از تیم کراپ الوند قزوین پیشنهاد همکاری داشت و از همین رو به درخواست سرمربی تیم ملی پاسخ منفی داد و گفت که می‌خواهد تمام توان و تمرکزش را روی موفقیت کراپ بگذارد.

بعد از کشاورز و اصغری مقدم، سومین نفری که نامش به عنوان مربی تیم ملی فوتسال به بیرون درز پیدا کرد، کسی نبود جز حمید بیغم، سرمربی سابق تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان؛ ظاهرا سرمربی تیم ملی صحبت‌هایی با بیغم انجام داده بود تا به عنوان مربی در تیم ملی حضور پیدا کند، اما شب گذشته در حاشیه مراسم تقدیر از عوامل باشگاه مس سونگون، مدیرعامل این تیم پرده از راز سرمربی فصل بعد برداشت و اعلام کرد که حمید بیغم، سرمربی این تیم شده است. به همین دلیل بیغم بعد از گذشت ۳ سال دوری از تبریز، بار دیگر به این شهر برگشت و قرار است فصل بعد دوباره هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

با انتخاب بیغم به عنوان سرمربی مس سونگون، عملا حضور این سرمربی در کادر فنی تیم ملی فوتسال هم منتفی شد و حالا کمیته فوتسال باید به دنبال چهارمین گزینه باشد. هر چند هنوز هیچ نامی به صورت رسمی اعلام نشده است و معلوم نیست در نهایت چه کسی به عنوان مربی با کادر فنی تیم ملی فوتسال به مسابقات جام جهانی می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نيروگاه چهارشنبه , ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

توى این فدراسیون خراب شده کسى نیست جلوى این دلال بازى رو بگیره؟!! ناظم الشریعه هر کارى دلش میخواد انجام میده ؟!! واى بحال این فوتسال با این دلالى ها