کد خبر : 199143
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 - 10:48
-

ابطحی: از همه لحاظ بهتر از آمریکا هستیم/ گروه خوبی در جام جهانی فوتسال داریم

ابطحی: از همه لحاظ بهتر از آمریکا هستیم/ گروه خوبی در جام جهانی فوتسال داریم

مربی و کارشناس فوتسال ایران گفت: برای تیم سوم جهان فرقی ندارد با چه تیم هایی همگروه شود و باید از گروه خودش صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید مهدی ابطحی مربی و کارشناس فوتسال ایران در مورد گروه‌بندی ایران در جام جهانی فوتسال گفت: ایران جزو ۶ تیم برتر جهان در فوتسال است و در دوره قبل عنوان سومی را کسب کرده است. ما توان و پتانسیل بالایی داریم. قرعه کشی به هر ترتیبی هم باشد تیمی که سوم جهان هست برایش فرقی ندارد که با چه تیم هایی روبرو شود. در هر صورت گروه خوبی داریم و می‌توانیم نتایج گذشته را تکرار کنیم.

وی افزود: ورزش ما با مشکلاتی مواجه هست و در بخش هایی ایراداتی داریم که این باعث می شود نتوانیم از حداکثر توانایی ها استفاده کنیم. ورزش و فوتسال ما متکی به مدیریت افراد هم هست. اینکه آدم ها که سرکار می آیند اگر توانایی بالا داشته باشند ما در ورزش بالا می رویم و برعکس. به نظرم این مسئول نباید تاثیر بگذارد و سیستم طوری باشد که از حداکثر توانایی استفاده کنیم.

ابطحی که سابقه رویارویی با تیم فوتسال آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۲ را دارد در مورد مصاف با این تیم در این دوره از جام جهانی گفت: بازی با آمریکا در هر صورت به دلایل سیاسی بازی حساسی هست اما فوتسال در سال ۱۹۹۲ با الان خیلی فرق کرده است. آن زمان آمریکا جزو سه تیم برتر جهان بود اما بعد از آن به این ورزش بها ندادند. در هر صورت این بازی شرایط خاص خودش را دارد و امیدوارم که بچه ها بازی خوبی انجام دهند. ما از همه لحاظ از آنها بالاتر هستیم. آمریکا قدرتی بازی می کند که فکر نمی کنم با این سبک هم حریف تیم ایران شوند.

وی در مورد آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: تیم ملی ما تا جام جهانی فرصت دارد که با چند بازی تدارکاتی خود را مهیای این رقابت ها کند اما به هر صورت در فوتسال وقتی تعدادی بازیکن داریم و می دانیم برای ۱۰ سال می توانند برای ما کار کنند، باید برای بعد از  آن هم فکر کنیم تا همیشه روند رو به رشد داشته باشیم و خلاء ایجاد نشود. این مشکل هم اکنون در فوتسال ما وجود دارد و باید برای رفع آن تلاش کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.