کد خبر : 199149
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 - 14:33
-

اولاد قباد در گفتگو با Fut5al :

با مس مشکلی نداشتم بخاطر خانواده‌ام به کراپ آمدم/ ۴۰درصد بیشتر قرارداد بستم/ مالکان کراپ هم آدم حسابی هستند

با مس مشکلی نداشتم بخاطر خانواده‌ام به کراپ آمدم/ ۴۰درصد بیشتر قرارداد بستم/ مالکان کراپ هم آدم حسابی هستند

بازیکن فصل گذشته مس سونگون گفت: خدا می‌داند که کوچکترین مشکلی با باشگاه خوب مس نداشتم و تنها به خاطر راحتی خانواده‌ام و فاصله کمتر آنها تا تهران به کراپ الوند آمدم.

مسلم اولادقباد که به تازگی به کراپ الوند پیوسته در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: خدا را شکر می‌کنم که فصل بسیار خوبی را با تیم خوب مس سونگون ورزقان به پایان بردیم و موفق شدیم که چهارمین قهرمانی پیاپی را هم به ثبت برسانیم. باشگاه مس یک باشگاه بسیار خوب با مدیریت بادانشی مثل آقای کافی بود که واقعا اینکاره بود و شرایط خوب و به دور از تنشی را برای تمام عوامل تیم رقم زد.

او افزود: خاطرات بسیار خوبی از این تیم دارم خصوصا اینکه اولین فصلی که به مس آمدم با وجود مصدومیتم به شدت از من حمایت شد و به من این انگیزه را داد که سال گذشته با تمام وجودم برای موفقیت مس و برای افتخارآفرینی باشگاه در لیگ‌برتر تلاش کنم.

اولادقباد با اشاره به دعوت‌های متعددش به اردوهای تیم‌ملی تصریح کرد: شرایط خانواده‌ام به گونه‌ای بود که تردد به تبریز برایشان سخت بود اما قزوین برای من گزینه خوبی بود چراکه جدای از هر چیزی به تهران نزدیک بود و با توجه به حضور اقوامم در تهران، خانواده‌ام می‌توانند در روزهایی که در اردوی تیم ملی و یا در سفر هستم تنها نباشند و راحت‌تر تردد کنند. به همین خاطر یک دلیل عمده انتخاب من همین موضوع بود.

بازیکن تکنیکی کراپ الوند با بیان اینکه این باشگاه هم از مدیران خوبی بهره‌مند است، متذکر شد: مالکان باشگاه کراپ هم انصافا آدم خوبی بوده و به قول معروف آدم حسابی هستند. آنها بعد از اتمام لیگ با من مستقیما وارد مذاکره شدند و توافق ما هم خیلی طول نکشید و به توافقات لازم هم دست پیدا کردیم. انشاالله بتوانم به آقای اصغری‌مقدم که یکی از بهترین مربیان لیگ‌برتر ماست کمک کنم و فصل خوبی را به ثبت برسانیم.

او در پاسخ به اینکه در این فصل چقدر افزایش دستمزد نسبت به فصل قبل داشته است؟ تصریح کرد: خیلی معمول نیست که بازیکن در چنین موردی صحبت کند اما در همین قدر می گویم که با آپشن‌ها و مواردی که در قراردادم ذکر شده چیزی حدود ۴۰درصد بیشتر از سال قبل قرارداد بسته‌ام.

اولاد قباد در خاتمه گفت: باید همین جا از آقای کافی و آقای افضل و باغبانباشی به صورت ویژه تشکر کنم که شرایط بسیار خوبی را در مدت زمان حضورم در مس رقم زدند. راحتی و آرامش خوبی در مس داشتم و خاطرات خوبی که در این تیم بزرگ برای من رقم خورد را هیچ گاه فراموش نخواهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.