کد خبر : 199138
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 - 10:07
-

گیتی پسند و کراپ در سودای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال

گیتی پسند و کراپ در سودای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال

دو تیم متمول لیگ برتر فوتسال برای فصل جدید فعالیت خود را شروع کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم گیتی پسند اصفهان در فصل گذشته لیگ برتر بار دیگر کورس قهرمانی را به مس سونگون واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی رسید.تیم کراپ الوند هم که در سال اول حضورش در لیگ برتر هزینه زیادی کرده بود و سودای قهرمانی داشت در نهایت بر سکوی پنجمی ایستاد اما این دو تیم برای فصل جدید لیگ برتر زودتر از سایر تیم ها استارت زدند تا نشان دهند که مدعی جدی قهرمانی هستند. درست در روزهایی که مس سونگون در نهایت با علی افضل قطع همکاری و حمید بی غم را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد این دو تیم در نقل و انتقالات کار خود را شروع کردند. گیتی پسند قرارداد چند ستاره خود را تمدید کرد و چند بازیکن جدید هم در اختیار گرفت. این تیم تا کنون قرارداد سپهر محمدی، سعید عباسی، محمدرضا سنگ سفیدی، فرهاد توکلی و علیرضا وفایی را تمدید کرده و مهدی کریمی و رضا سپندار از تیم سن ایچ را هم جذب کرده است تا نشان دهد همچنان به دنبال قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است.این در حالی است که شنیده می شود چند بازیکن شاخص دیگر هم در لیست این تیم حضور دارند.
در سمت دیگر کراپ الوند که هفته گذشته جواد اصغری مقدم را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد، پس از جذب محمد نجف زنگی از منصوری قرچک با محمد شجری و مسلم اولاد قباد دو بازیکن کلیدی مس سونگون قرارداد بست و طی روزهای آینده سینا پرکاس دروازه بان تیم سن ایچ را هم جذب خواهد کرد و چند بازیکن دیگر هم در لیست این تیم هستند تا کراپ نیز سیمای یک مدعی را به خود بگیرد.
در این میان دو تیم مس سونگون و سن ایچ ساوه که در کنار کراپ و گیتی پسند مدعیان فصل پیش بودند هنوز در نقل و انتقالات شرکت نکرده و حتی چند بازیکن خود را هم از دست دادند تا شرایط برای آنها سخت و دشوار شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.