کد خبر : 199169
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1400 - 8:56
-

فوتسال ایران نمی‌تواند حامیان مالی را نگه دارد

باغبانباشی: همه برای بهترین نتایج دنبال باکیفیت‌ترین‌ها هستند / همخوانی بین بازیکنان و کادرفنی گیتی پسند ایجاد نشد/این تیم هرسال تا قدم آخر قهرمانی آمده است

باغبانباشی: همه برای بهترین نتایج دنبال باکیفیت‌ترین‌ها هستند / همخوانی بین بازیکنان و کادرفنی گیتی پسند ایجاد نشد/این تیم  هرسال تا قدم آخر قهرمانی آمده است

مربی و کارشناس فوتسال، درخصوص ناکامی نماینده‌های فوتسال اصفهان در این فصل گفت: متاسفانه اولین‌سالی بود که یک نماینده اصفهان از لیگ برتر فوتسال به دسته اول سقوط می‌کند .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد باغبانباشی مربی و کارشناس فوتسال، درخصوص ناکامی نماینده‌های فوتسال اصفهان در این فصل گفت: متاسفانه اولین‌سالی بود که یک نماینده اصفهان از لیگ برتر فوتسال به دسته اول سقوط می‌کند و این خیلی ناراحت‌کننده‌ست؛ ظرفیت فوتسال اصفهان خیلی بالاتر از این‌هاست. کوثر می‌توانست نماینده شایسته‌ای برای فوتسال اصفهان باشد.

سرمربی ابق مس سونگون افزود: این فصل به خصوص در تیم کوثر از همان روز اول سنگ بنای کار اشتباه نهاده شد و خشت کج ادامه پیدا کرد و در نهایت به سقوط انجامید؛ زمانی فوتسال اصفهان حرف اول را در فوتسال ایران می‌زد. تیم‌های گیتی‌پسند، فولاد ماهان، کاشی‌نیلو و… در سطح اول لیگ برتر حرف زیادی برای گفتن داشتند.

این مربی و کارشناس فوتسال با اشاره به ضعف توجه به حامیان مالی اظهار کرد: فوتسال کشور به این سازوکار عادت کرده که اسپانسر یک‌سال می‌آید برای تیمی در لیگ‌برتر هزینه می‌کند، اما سال بعد نیست، این مشکل ساختاری فوتسال ایران است که نمی‌تواند حامیان مالی را نگه دارد و آن‌ها را حفظ کنند و ارتقا دهد.

باغبانباشی ادامه داد: تیم‌های زیادی داشتیم که بعد از یکی‌دوسال حضور در لیگ‌برتر سقوط کردند و سپس منحل شدند. این مسئله باید کارشناسی بشود تا بعد از این بتوانیم حرفه‌ای عمل و پس از ورود اسپانسر‌ها آن‌هارا حفظ کنیم و شخصیت دهیم که از فوتسال زده نشوند.

او در پاسخ به این سوال که هزینه‌های زیاد برای نتیجه‌گیری باشگاه‌ها ضرورت دارد گفت: همه دنبال باکیفیت‌ترین‌ها هستند تا بهترین نتایج را بگیرند، یک‌تیم برای شکل‌گرفتن باید کمبودهایش را برطرف کند و خودش را برای لیگ مهیا کند، گیتی‌پسند هم همین اصل را رعایت کرد، اما آن همخوانی بین بازیکنان و کادرفنی ایجاد نشد.

این مربی و کارشناس فوتسال در پایان گفت: گیتی‌پسند برند فوتسال ایران است و مدیران آن‌هم حرفه‌ای عمل می‌کنند؛ این تیم در سال‌های اخیر، هرسال تا قدم آخر آمده، ولی به قهرمانی نرسیده، امیدوارم معضلات برطرف بشود و فوتسال اصفهان به جایگاهی که مستحق آن است برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.