کد خبر : 199191
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1400 - 12:13
-

محمدی: نتیجه ثبات در تیم، قهرمانی خواهد بود / مدیران کوثر دیر به فکر تقویت تیم افتادند / گیتی‌پسند همیشه برای قهرمانی می‌جنگد

محمدی: نتیجه ثبات در تیم،  قهرمانی خواهد بود / مدیران کوثر دیر به فکر تقویت تیم افتادند / گیتی‌پسند همیشه برای قهرمانی می‌جنگد

مربی و کارشناس فوتسال، سقوط تیم کوثر را نتیجه کم توجهی به این تیم دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی محمدی مربی و کارشناس فوتسال، سقوط تیم کوثر را نتیجه کم توجهی به این تیم دانست و افزود: مدیران تیم از اول فصل باید به فکر می‌افتادند تا تیم را تقویت کنند؛ اما دیر اقدام کردند. دو هفته قبل از شروع لیگ هیچ کار تاکتیکی و بدنی اتفاق نیفتاد.

او ادامه داد: در ادامه‌فصل مربی عوض شد، هرکسی طرز فکر خودش را دارد و برای کامل‌کردن تیم زمان می‌خواهد. همه این مسائل باعث شد امروز این نتیجه رقم بخورد.

این مربی و کارشناس فوتسال داشتن حامی مالی را دلیل موفقیت نمایندگان استان دانست و خاطرنشان کرد: از مسئولان می‌خواهم تیمی را که به لیگ برتر می‌آید حمایت کنند، نه اینکه رها شود و بعد از سقوط بگویند چرا این اتفاق افتاد.

محمدی یادآور شد: اگر تمرکز روی فوتسال اصفهان بیشتر شود، در رده‌های پایه و بزرگسالان فوتسال اصفهان به عناوین قهرمانی زیادی دست پیدا خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه ثبات در هرتیمی موفقیت آن را در پی دارد اذعان کرد: بعد از۳ سال قهرمانی مس، بازهم گیتی‌پسند با این مهره‌ها قهرمان نشد، در ۴سال اخیر بازیکنان مس ثابت بودند و این خیلی مهم است که ثبات در یک تیم به‌این شکل وجود داشته باشد، آن‌ها چشم‌بسته به‌هم پاس می‌دهند، شاید یکی‌دوبازیکن رفتند، اما جابه‌جایی زیادی نداشتند.

مربی و کارشناس فوتسال ادامه داد: در یک‌سری تیم‌ها چندین بازیکن می‌روند و می‌آیند و تا تیم شکل بگیرد، فصل، به آخر می‌رسد و یک بازی کم می‌آورد و قهرمانی را از دست می‌دهد؛ دوباره کدام تیم قهرمان شد؟ آن تیمی که ثبات داشت، بنابراین به دلیل ثبات و کنارهم قراردادن بازیکنان و نگه‌داشتن کادر فنی بازهم قهرمان می‌شود.

محمدی در پایان با آرزوی موفقیت برای نمایندگان فوتسال اصفهان گفت: امیدوارم مسئولان به فکر باشند و تلاش کنند تیم کوثر به لیگ‌برتر برگردد، اصفهان ظرفیت زیادی دارد، حیف است با این بازیکنان خوب، تیمی دیگر کنار گیتی‌پسند نباشد. گیتی‌پسند برند خوبی در جهان دارد و برای قهرمانی می‌جنگد؛ باید تیمی دیگر در کنار آن باشد تا جوانان اصفهانی خودشان را نشان دهند.

منبع:yjc

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کاش از سقوط گهر زمین هم ازشون سوال میکردین‌.