کد خبر : 199288
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 - 8:37
-

وضعیت مبهم تیم های لیگ برتر فوتسال

وضعیت مبهم تیم های لیگ برتر فوتسال

در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال وضعیت تعداد زیادی از تیم ها مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که فصل جدید لیگ برتر از ۷ مرداد شروع می شود وضعیت تیم های لیگ برتری مشخص نیست.

طی روزهای گذشته سه تیم مدعی فصل قبل یعنی مس سونگون، گیتی پسند و کراپ الوند وضعیت خود را مشخص کردند و شنیده می شود ظرف چند روز آینده سن ایچ ساوه هم تکلیف نیمکت مربیگری خود را مشخص خواهد کرد اما وضعیت سایر تیم ها نامعلوم است.

در پایتخت راگای تهران که فصل قبل با محمد کشاورز در لیگ برتر حاضر بود شرایط نا معلومی دارد و حتی زمزمه هایی از فروش این تیم به گوش می رسد. منصوری قرچک تیم محبوب فوتسال ایران قطعا در مسابقات شرکت می کند اما وضعیت مالی این تیم مشخص نیست و شاید مثل فصل قبل با چالش هایی روبرو باشد.

در نزدیک پایتخت تیمداری مقاومت البرز قطعی است و به احتمال زیاد با فرهاد کشاورز برای ادامه روند خوب فصل گذشته خود همکاری خواهد کرد. فردوس قم هم یا با همین نام یا با نامی دیگر به عنوان نماینده قم در مسابقات حاضر است اما وضعیت مالی و اسپانسری این باشگاه مشخص نیست.

شهروند ساری دیگر تیم محبوب فوتسال فصل گذشته مشکلات عدیده مالی داشت و باید دید برای فصل جدید چه زمانی استارت می زند و با چه کیفیتی در رقابت ها شرکت می‌کند. اهورای بهبهان نیز که هفته آخر بقایش در لیگ برتر قطعی شد باز هم مشکلات مالی خواهد داشت اما شاید بحث فروش آنها هم مطرح شود.

تیم حفاری که سال گذشته به شدت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرد برای فصل جدید منتظر مشخص شدن بودجه خود است تا با شرایطی بهتر در رقابتها شرکت کند. فرش آرای مشهد نیز احتمالا به زودی فعالیت خودر ا شروع کند؛ تیمی که در سال های اخیر مشکل مالی نداشته برای فصل جدید هم می تواند در حد یک مدعی باشد و احتمالا مجید مرتضایی سرمربی این تیم خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.