کد خبر : 199464
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1400 - 13:56
-

صحبتهای سراجی و اصغر حسن زاده در حضور رئیس فدراسیون فوتبال

صحبتهای سراجی و اصغر حسن زاده در حضور رئیس فدراسیون فوتبال

رئیس کمیته فوتسال و کاپیتان تیم ملی در حضور عزیزی خادم صحبتهایی را مطرح کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهرداد سراجی رئیس کمیته فوتسال و علی‌اصغر حسن‌زاده در بازدید شهاب‌الدین عزیزی خادم دقایقی در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال ایران با رئیس فدراسیون فوتبال گفتگو کردند.

سراجی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتسال گفت: در ابتدا از حضور رئیس فدراسیون در کنار ملی پوشان تشکر می‌کنم. با توجه به حمایت ویژه ای که از تیم ملی فوتسال دارد، بازیکنان با یک آرامش خیال در اردوها حضور دارند و خود را برای مسابقات آماده می کنند. امیدوارم بهترین ها برای جام جهانی رقم بخورد و مانند دوره گذشته تیم ملی فوتسال روی سکو قرار بگیرد. کار سختی داریم اما برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

رئیس کمیته فوتسال اضافه کرد: این چهارمین اردوی تیم‌ملی برای اعزام به جام‌جهانی لیتوانی است. برنامه‌های منظمی انجام شده و در بین اردوی سوم و چهارم تیم‌ملی دو سه اقدام جامع انجام شده است که یکی از آنها اقدام خوب سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات لیگ‌برتر در زمان مورد نظر تیم‌ملی بوده است. از مدیران عامل باشگاه‌ها و تمامی‌ باشگاه‌ها و دست‌اندرکارانی که به فوتسال کمک می‌کنند تشکر می‌کنم.

همچنین اصغر حسن‌زاده نیز به بیان دیدگاههای خود پرداخت و گفت: حضور رئیس فدراسیون و مسئولین در کنار بچه ها باعث خوشحالی است. از آغاز فعالیت فدراسیون جدید در این سه ماه که گذشت این حمایت را از نزدیک مشاهده کردیم. امیدوارم در این چند ماه باقی‌مانده حمایت‌ها ادامه‌دار باشد. بی شک برای موفقیت نیاز به تدارکات ویژه و حمایت مداوم داریم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال اضافه کرد: همانطور که مهرداد سراجی، رئیس کمیته فوتسال به ما گفت نگاه مان فقط به داخل زمین است و نگاه خارج از زمین را برعهده مسئولین فدراسیون گذاشتیم. هدف اصلی ما حضور در جام جهانی لیتوانی است و در این راه تمام تلاش مان را انجام خواهیم داد. واقعیت امر این است که انتظارات از تیم ملی فوتسال بالاست. در این مدت باید تمرکزمان را بیشتر کنیم. امیداورم به لطف خدا و دعای خیر مردم بتوانیم در لیتوانی سکو کسب کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.