کد خبر : 199474
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1400 - 14:54
-

صمیمی در گفتگو با Fut5al :

۷سال گلری در باشگاه بزرگ مس جزو افتخارات من است/ رویای من قهرمانی در جام‌جهانی است/ حضور دو گلر ملی در مس باعث پیشرفت هر دوی ماست

۷سال گلری در باشگاه بزرگ مس جزو افتخارات من است/ رویای من قهرمانی در جام‌جهانی است/ حضور دو گلر ملی در مس باعث پیشرفت هر دوی ماست

سنگربان ملی‌پوش مس سونگون ورزقان گفت: بازی در تیم بزرگی چون مس برای هر بازیکنی یک افتخار محسوب می‌شود و از افتخارات من است که ۷ سال در این باشگاه بزرگ گلری می‌کنم.

علیرضا صمیمی که به تازگی قرارداد خود را با باشگاه مس سونگون ورزقان تمدید کرده، در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: اینکه مس اکنون پرافتخارترین باشگاه ایران است حرف و حدیثی را باقی نمی‌گذارد و برای من بسیار جذاب بود که پس از ۶سال حضور در این باشگاه، یکسال دیگر هم در خدمت مردم خوب آذربایجان باشم.

وی به افزود: صحبت‌هایی هم که با آقای بی‌غم سرمربی جدید تیم، مهندس کافی مدیریت خوب تیم و کاپیتان فرهاد فخیم داشتم باعث شد تا در جایی دلخواه من است بمانم و هفتمین سال حضورم را در مس رقم بزنم. من در اینجا چهار دوره قهرمانی، یک نایب قهرمانی و یک سومی را بدست آورده‌ام و امیدوارم که پنجمین قهرمانی را هم امسال از آن خود کنیم.

سنگربان ملی‌پوش مس تصریح کرد: البته که پیشنهادات خوبی هم از تیم‌های خوب لیگ داشتم اما همانطور که پس از جشن قهرمانی گفتم تمرکز من روی مس بود و اولویت اول، دوم و سوم من بازی در تیم محبوبم بود و واقعا از ته دل می‌خواستم در مس بمانم که شکر خدا هم اتفاق افتاد.

صمیمی پیشنهاد کراپ الوند پیش از پلی‌آف لیگ‌برتر سال گذشته را رد نکرد و گفت: به هر حال باشگاه کراپ به من لطف داشت و صحبت‌هایی شد که من بروم اما با صحبتهایی که آقای کافی مدیریت باشگاه و فخیم کاپیتان تیم با من داشتند قرار شد بمانم و الان خیلی خوشحالم که نرفتم. کراپ باشگاه بزرگی است و کادر فنی و مدیریت خوبی دارد اما اینجا را دوست دارم و خوشحالم که از مس جدا نشدم.

او در خصوص حضور دو گلر ملی‌پوش در مس و رقابت و رفاقتی که میان این دو حاکم است نیز تصریح کرد: سعید مومنی جوان آینده‌داری است. ما ۶، ۷سال است که با هم هستیم و می‌دانم که چقدر توانایی و پختگی خوبی دارد. پیش از هر چیزی نگه داشتن دو گلر مدعی و طراز اول در یک باشگاه سخت است اما مربی گلرهای مس فرامرز وفایی به خوبی این کار را انجام داد.

صمیمی ادامه داد: نکته خوبی که در رفاقت و رقابت من و مومنی همواره بوده این است که هر بازی که من بازی نکردم او بهترین بازی را انجام داد و یا کادر تشخیص داد او درون دروازه بایستد من آرزوی موفقیت از ته دل را برایش داشتم. او هم گلر قابلی است و آینده بسیار درخشانی هنوز در پیش دارد. فکر می‌کنم رقابت ما به رشد هر دوی ما کمک کرده است. امیدوارم او هم بتواند چه کنار من و چه هر جای دیگر  لیاقت‌هایش را بیش از پیش نشان دهد. او در تیم‌ملی هم نشان داده که یک گلر ششدانگ است. ما در کنار هم در عین رفاقت هدف‌مان فقط پیروزی است.

سنگربان تیم‌ملی ایران در خصوص جام جهانی فوتسال لیتوانی نیز یادآور شد: جام‌جهانی آوردگاه بزرگان است و تاپ‌های دنیا در آنجا هستند. ما با مقام سومی نگاه ویژه‌ای را در دنیا به خود معطوف کردیم و به نظرم اولین بازی تا آخرین بازی ما در جام‌جهانی حکم فینال را دارد. چه من جزو تیم‌ملی باشم و چه گلری دیگر درون دروازه بایستد همه تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و باید بهترین زمین باشیم. همیشه مسئولیت سنگین گلری به شما فشار می‌آورد ولی این استرس و فشار حس خوشایندی است مخصوصا که برای پیراهن تیم‌ملی ایران باشد.

او گروه ایران را گروه مرگ نامید و مدعی شد: گروه ما در عین اینکه همه فکر می‌کنند آسان است، بسیار سخت است اما من و همه بازیکنان سعی می‌کنیم بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و بهترین مقام ممکن را بیاوریم.

صمیمی رویای خود را قهرمانی با تیم‌ملی در جام جهانی نامید و گفت: چیزی جز قهرمانی آرزوی من نیست. بسیار کار سخت و دشواری است اما من اعتقاد دارم که دور از دسترس بچه‌های ما نیست.

سنگربان تیم‌ملی حمایت فدراسیون از تیم‌ملی فوتسال را ستود و تصریح کرد: امروز هم آقای عزیزی خادم در تمرین حضور داشتند و صحبتهای امیدوارکننده‌ای درخصوص همه موارد داشتند. ایشان واقعا با همکاری آقای سراجی تغییراتی را ایجاد کرده‌اند و حضورشان تغییر مثبت ایجاد کرده است. امیدوارم تا الان هر چه گفته‌اند عملی شده، از این پس هم عملی شود تا ما دغدغه‌ای نداشته باشیم و فقط دل مردم را شاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.