کد خبر : 199542
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1400 - 12:06
-

ناظم الشریعه: سازمان لیگ باید با باشگاه‌هایی که مخالف تاریخ لیگ هستند، صحبت کند/لیگ تکلیف ما را برای انتخاب بازیکنان تیم ملی روشن می‌کند

ناظم الشریعه: سازمان لیگ باید با باشگاه‌هایی که مخالف تاریخ لیگ هستند، صحبت کند/لیگ تکلیف ما را برای انتخاب بازیکنان تیم ملی روشن می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت ملی پوشان کشورمان قبل از شرکت در مسابقات جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت برگزاری اردو‌های تیم ملی قبل از شرکت در مسابقات جام جهانی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی که انجام دادیم، خدا را شکر تمرینات تیم ملی خیلی خوب پیش می‌رود. در این مدت امکانات خیلی خوبی هم در اختیارمان قرار گرفته است. از روز چهارشنبه هم قرار است پنجمین و آخرین مرحله از اردوی خودمان را پیش از برگزاری بازی دوستانه پیگیری کنیم. در اردو‌هایی که تا الان برگزار کردیم، در کنار آمادگی جسمانی به کار‌های تاکتیکی و تکنیکی هم پرداخته ایم. هر چند تمام این موارد بستگی به بازی‌هایی دارد که بازیکنان باید انجام دهند تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

مسابقات لیگ برتر، تکلیف ما را برای انتخاب بازیکنان تیم ملی روشن می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شروع مسابقات لیگ برتر که قرار است قبل از جام جهانی آغاز شود، بیان کرد: قطعا شروع بازی‌های لیگ به تیم ملی کمک بسیار زیادی خواهد کرد؛ زیرا وضعیت بازی‌های دوستانه ما چندان جالب نیست و مسابقات لیگ می‌تواند تکلیف ما را برای انتخاب نهایی بازیکنان برای حضور در جام جهانی، به خوبی روشن کند. به همین دلیل رقابت‌های لیگ تاثیر بسیار زیادی در آمادگی بازیکنان برای شرکت در مسابقات جام جهانی خواهد داشت.

بهترین نفرات را با خودمان به جام جهانی می‌بریم

ناظم الشریعه درباره این که برخی از باشگاه‌های لیگ برتری با تاریخ شروع مسابقات لیگ مخالف هستند نیز گفت: من در جریان این موضوع نیستم و سازمان لیگ طی صحبت‌هایی که با باشگاه‌های لیگ برتری داشته، موافقت آن‌ها را گرفته است. در هر صورت مسابقات لیگ برای تیم ملی برگزار می‌شود و اگر قرار باشد ما شرایط تیم ملی را در نظر نگیریم، در آن صورت مسابقات لیگ برتر به دردی نمی‌خورد. به هر حال در لیگ ما چند باشگاه هستند که حرفه‌ای فکر می‌کنند و خیلی با آن‌ها هماهنگ هستیم. از بین تمامی باشگاه‌ها ما می‌خواهیم بهترین نفرات را برای اعزام به جام جهانی انتخاب کنیم و به همین دلیل باشگاه‌ها برای ما بسیار مهم هستند.

سازمان لیگ باید با آن‌ باشگاه‌هایی که مخالف تاریخ بازی‌ها هستند، صحبت کند

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: الان اولویت با تیم ملی فوتسال است و سازمان لیگ باید با آن‌ باشگاه‌هایی که مخالف تاریخ شروع لیگ هستند، صحبت کند که به چه دلیل با این تاریخ مخالفند. ما یک بار در سال ۲۰۱۶ این کار را انجام دادیم و مسابقات لیگ را قبل از جام جهانی آغاز کردیم. دیدید که نتیجه آن باعث شد تیم ملی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا سوم دنیا شود.

تورنمنت شیراز لغو شد

ناظم الشریعه درباره آخرین وضعیت بازی دوستانه تیم ملی فوتسال که قرار است قبل از جام جهانی انجام شود و این که آیا بازی با ژاپن هم لغو شده است، بیان کرد: در آخرین صحبت‌هایی که داشته ایم، تورنمنت ۴ جانبه شیراز لغو شدهد و قرار است از بین تیم‌های ارمنستان، عمان و عراق یک تیم به ایران بیاید و در تهران با ما بازی دوستانه برگزار کند. در خصوص لغو بازی با ژاپن من هیچ اطلاعی ندارم. به هر حال ما تمام تلاشمان این است که تیم ملی قبل از جام جهانی بتواند بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشد تا با شرایط خوبی به این رقابت‌ها برویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.