کد خبر : 199576
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1400 - 9:54
-

جام رمضان جایزه دارد ؛ لیگ نه!

جنتی: بخش خصوصی در فوتسال یک‌طرفه هزینه می‌کند/ نباید از تیم ملی انتظار روی سکو رفتن داشت

جنتی: بخش خصوصی در فوتسال یک‌طرفه هزینه می‌کند/ نباید از تیم ملی انتظار روی سکو رفتن داشت

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند گفت: از مدت‌ها پیش، زمان جام جهانی فوتسال معلوم بود اما تدارک خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته نشده و نباید انتظار روی سکو رفتن را داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا جنتی، مدیرعامل باشگاه گیتی پسند در مورد وضعیت کنونی لیگ فوتسال ایران گفت: لیگ فوتسال ایران به جرات از حرفه ای ترین لیگ های جهان است و در حد لیگ های برزیل، روسیه و تیم های صاحب سبک در اروپاست اما از لحاظ بحث سخت افزاری و همچنین دیدی که به فوتسال می شود شرایط مناسبی ندارد. مسئولان دید مناسبی به فوتسال ندارند و باشگاه های فوتسال به خوبی دیده نمی شوند.

وی با بیان اینکه “تیم های فوتسال برای پخش مستقیم‌ها تلویزیونی هزینه می کنند که جالب نیست،” اظهار کرد: این مهم ترین خواسته بخش خصوصی است که دیده شوند و وقتی برای پخش بازی ها پول می دهند یعنی عملا هیچ توجهی به آنها نمی شود. 

جنتی تاکید کرد: فوتسال تنها رشته ورزشی است که روی سکو رفته اما از لحاظ پرداخت پاداش مشکل داریم. از مدت‌ها قبل می دانستیم که جام جهانی چه تاریخی است اما هیچ بازی دوستانه ای برگزار نکردیم و حالا به صورت فشرده برای تیم ملی بازی و اردو می گذاریم و توقع داریم که برای ما مدال بیاورند. 

وی با بیان اینکه “گیتی پسند دوازدهمین سال تاسیس خود را پیش رو دارد” هم گفت: ما در تمام رده های پایه تیمداری می کنیم و برای همه تیم ها سالن می گیریم و هزینه می کنیم اما همه چیز یک‌طرفه هزینه کردن است و تنها چیزی که کمک می کند همین دیده شدن است. برای بازی های جام رمضان هم جایزه بود اما در فوتسال به تیم قهرمان هیچ جایزه ای نمی دهند.

مدیرعامل گیتی پسند در پایان به لزوم استقلال فوتسال از فوتبال اشاره کرد و افزود: فوتسالی‌ها سال‌هاست که روی این قضیه تاکید دارند و استقلال آن بسیار به پیشرفت فوتسال کمک می کند. فوتبال پربیننده‌تر است و جوایز و پاداش ها متفاوت است و این قضیه باعث تبعیض می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.