کد خبر : 199578
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1400 - 10:00
-

«پَرسه» یک دلال اطراف کمیته فوتسال/ خطر «کاسبی» با وعده‌های پوچ!

«پَرسه» یک دلال اطراف کمیته فوتسال/ خطر «کاسبی» با وعده‌های پوچ!

دلال معروف فوتسال که حتی سابقه محرومیت از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را هم دارد، این روزها با آفتابی شدن اطراف کمیته فوتسال خبرساز شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از آغاز به کار مهرداد سراجی در کمیته فوتسال به عنوان سرپرست، حواشی مختلفی وارد این رشته شد و ظاهراً قرار نیست این حاشیه‌ها به پایان برسد.

سراجی که به واسطه فعالیت همزمان در باشگاه سایپا و کمیته فوتسال و همچنین ذی نفع بودن مدیریتی از طریق تیم فوتسال بانوان سایپا هنوز حضورش در این کمیته مورد سئوال است، کمی بعد از آغاز فعالیت خود مذاکره با یکی از پیشکسوتان فوتسال و فراهم کردن زمینه بازگشتش به تیم ملی فوتسال را در پیش گرفت؛ آن‌هم در شرایطی که تیم ملی فوتسال ایران باید تا چند ماه دیگر در جام جهانی فوتسال حاضر شود.

هرچند مذاکره سراجی با این پیشکسوت به دلایلی به نتیجه نرسید، اما کمیته تحت مدیریت سراجی این بار با لغو شدن دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با ژاپن، لغو تورنمنت صدرا و خالی ماندن دست تیم ملی برای انجام بازی تدارکاتی قبل از جام جهانی به چالش خورد.

کمی پیش از این هم بحث فروش ساختمان‌های کمیته و سازمان لیگ فوتسال که با روی کار آمدن سراجی رسانه‌ای شد، جو حاکم بر فوتسال و باشگاه‌ها را متشنج کرد.

همه این اتفاقات در حالی رخ داده که اخیراً فردی اطراف کمیته فوتسال آفتابی شده که حضورش در این رشته در سال‌های گذشته چندان بی حاشیه نبوده و حتی دارای سوابق کیفری و قضایی هم هست.

این فرد که در جامعه فوتسال به دلالی و دریافت پول از بازیکنان برای رساندن آنها به تیم‌های مختلف مشهور است، چند سال پیش از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محروم شد و مشخص نیست با چه نیتی دوباره در فوتسال فعالیت دارد.

دریافت پول از بازیکنان تیم‌های پایه و شرکت دادن آنها در طرح‌های استعدادیابی با وعده پوچ حضور در تیم ملی و یا سایر تیم‌ها، از جمله سوابقی است که محرومیت این دلال را در پی داشت.

فرد مذبور و جریان مرتبط با او که فعالیتِ در سایه و بی سر و صدایی را در پیش گرفته است، در هفته‌های گذشته برای در دست گرفتن مدیریت در دپارتمان فوتسال تلاش‌هایی را انجام داده که تلاش آنها تاکنون ثمری نداشته است.

علاوه بر این اقدام برای تشکیل تیم‌های پایه و گرفتن مدیریت این تیم‌ها از دیگر اقدامات این جریان و فرد دلال است که در صورت محقق شدن با سوابقی که از گذشته وجود دارد، می‌تواند سم مهلکی را در رگ‌های فوتسال پایه ایران وارد کند که منجر به خشک شدن این شاخه فدراسیون فوتبال شود.

جای سئوال است که نهادهای نظارتی و همچنین کمیته‌های مرتبط در فدراسیون فوتبال چرا تاکنون جلوی حضور این فرد در فوتسال را نگرفته‌اند؟

چرا شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال که با شعار فوتبال پاک و شفاف به صندلی ریاست این فدراسیون رسید، نسبت به این اتفاقات بی توجه بوده و فوتسال را به حیاط خلوت کسانی تبدیل کرده است که اتفاقات بد سال‌های قبل را تکرار کنند؟

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.