کد خبر : 199588
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1400 - 14:28
-

مهدی جاوید در گفتگو با Fut5al :

کراپ در نقل و انتقالات تیم درجه یکی را بسته است/ اصغری‌مقدم توان مربیگری در عرصه ملی را دارد/ از جام‌جهانی قبلی آماده‌تر هستم/ بازی آرژانتین بازی نزدیکی خواهد شد

کراپ در نقل و انتقالات تیم درجه یکی را بسته است/ اصغری‌مقدم توان مربیگری در عرصه ملی را دارد/ از جام‌جهانی قبلی آماده‌تر هستم/ بازی آرژانتین بازی نزدیکی خواهد شد

کاپیتان تیم فوتسال کراپ الوند عملکرد تیمش را در فصل نقل و انتقالات شایسته تحسین دانست و گفت: کراپ یک تیم درجه یک را بسته است.

مهدی جاوید پس از تمدید با باشگاه نوپا کراپ الوند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: سال اولی که در کراپ حضور یافتم بنا نداشتم که برای فقط یکسال اینجا باشم و برنامه بلند مدتی برای ماندن دارم. سال گذشته البته که سال سختی بود و به هر ترتیب به پایان رسیدن اما امسال شرایط جوری پیش رفت که باشگاه در نقل و انتقالات یک تیم درجه را یک ببندد و انشاالله برای قهرمانی پای به لیگ‌برتر خواهیم گذاشت.

او با اشاره به حضور جواد اصغری‌مقدم در راس هدایت کراپ الوند افزود: جواد اصغری‌مقدم زمانی که بازی می‌کرد و هم‌تیمی بودیم بازیکن باهوشی بود و زمان دبیری هم که مربی بازیکن شد نشان داد که یکی از مربیان باهوش، مطرح و آینده‌دار ایران خواهد شد. به اعتقاد من اصغری‌مقدم این توان را دارد که در عرصه ملی هم کار کند. ایشان مربی به روز فوتسال ایران و واقعا یکی از بهترین‌ها است. جدیت، تمرکز و دانش دارد و در چند سال اخیر مسیر موفقیت را پله پله طی کرده است.

کاپیتان کراپ در خصوص شانس قهرمانی تیمش نیز تصریح کرد: طبیعتا دو مدعی سنتی به نام مس و گیتی‌پسند در لیگ وجود دارد که شرایط آنها مشخص است. کراپ مثل هر دوی این تیم‌ها شانس دارد چون عملکرد تیم‌ها در زمین است و هر تیمی که در ۲۶ هفته ثبات نتیجه‌گیری داشته باشد می‌تواند با این عامل قهرمانی شود که امیدوارم کراپ به این مهم دست پیدا کند.

مهدی جاوید در واکنش به اظهارنظر ناظم‌الشریعه که قرارداد بازیکنان از میلیارد گذاشته نیز گفت: موضوع قراردادها یک موضوع شخصی است. من از باشگاه‌های دیگر خبر ندارم و برخی شاید قراردادها را دو برابر کردند اما آنچه که در کراپ بوده منطقی بوده است. قراردادهای ما حرفه‌ای بسته شده و برخلاف جوسازی‌هایی که در فصل نقل و انتقالات شد با درصدی معقول تمام قراردادها افزایش یافت که مسئولان کراپ اگر تمایل داشته باشند می‌توانند در مورد قراردادها صحبت کنند.

او تاکید کرد: قرارداد من هم مثل سایر بازیکنان است و من هم اگر در کراپ هستم بیشتر از هر چیز به خاطر احساس آرامشی است که اینجا دارم و انشاالله کنار این آرامش انشاالله در نتیجه‌گیری تیمم هم موفق باشم.

این بازیکن ملی‌پوش فوتسال ایران در خصوص آخرین وضعیت تیم‌ملی ایران در آستانه جام‌جهانی۲۰۲۱ گفت: شرایط تیم ملی نسبت به چهار، پنج سال قبل خیلی متفاوت است. آن زمان شرایط تیم‌ملی نرمال بود و در جام‌جهانی کلمبیا تقریبا تیم ما همه باتجربه بودند اما الان این تیم‌ملی از لحاظ تجربه دو بخش شده است.

جاوید ادامه داد: الان که یکسری باتجربه و یکسری جدیدترها و جوانترها هستند که قطعا ترکیب جذابی خواهد شد اما الان مشکل بحث عدم هماهنگی تیم است. اینکه خیلی وقت است که کنار هم بازی نکردیم کار را سخت‌تر می‌کند خصوصا اینکه نفرات جدید هم اضافه شدند. حتما شرایط لیگ به آمادگی تیم‌ملی کمک خواهد کرد اما شاید عدم بازی‌های تدارکاتی به تیم‌ملی ضربه بدی بزند.

او در خصوص گروه ایران در جام‌جهانی لیتوانی نیز گفت: نگاهی که این دوره به تیم‌ملی می‌شود متفاوت با قبل است. ما این دوره به عنوان تیم سوم جهان شرکت می‌کنیم و مشخصا این کار ما را سخت تر می کند. گروه ما گروه نسبتا سختی است و مطمئنا اگر تمرکز نداشته باشیم غافلگیر می‌شویم. نصف تیم‌ملی تجربه دارند و جوانترها هم انگیزه دارند که آنجا کیفیت خود را آنجا نشان بدهند.

این ملی‌پوش کشورمان در خصوص شرایط خود نیز تصریح کرد: در مورد من باید کادر فنی نظر بدهد اما خودم حس می‌کنم که هم نسبت به ۵سال قبل در کلمبیا تجربه بیشتری دارم و هم اینکه به لحاظ بدنی شرایط بهتری دارم و امیدوارم بتوانیم از عنوان دوره قبل خود دفاع کنیم.

مهدی جاوید در خصوص حساس‌تربن بازی ایران در دور گروهی مقابل آرژانتین نیز چنین اظهار کرد: آرژانتین در جام‌جهانی کلمبیا و چه قبل از آن نشان داد که در فاز دفاعی به شکل ویژه و سختگیرانه کار می‌کند و حریفانش را غافلگیر می‌کند. قهرمانی دوره قبل آنها اصلا اتفاقی نبوده و یکسری بازیکن شایسته دارد که شاکله آن‌ها در لیتوانی حاضر خواهد بود. اما ایران هم تیم بزرگی است، صاحب سبک دارد و مهمتر از آن اینکه ایرانی‌ها به خلاقیت معروف هستند. به نظرم بازی بازی نزدیکی خواهد شد و انشاالله با یک نتیجه خوب دل همه را شاد خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.