کد خبر : 199626
تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1400 - 8:38
-

سنگ سفیدی:اگر وحید شمسایی را الگو قرار دهیم در زندگی موفق می شویم/ عدم هماهنگی بازیکنان به تیم ملی ضربه می زند

سنگ سفیدی:اگر وحید شمسایی را الگو قرار دهیم در زندگی موفق می شویم/ عدم هماهنگی بازیکنان به تیم ملی ضربه می زند

بازیکن تیم ملی صحبت های تازه ای مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ‌سفیدی درباره سختی‌هایی که وحید شمسایی در راه موفقیت کشیده و آیا بازیکنی می‌تواند به جایگاه او برسد، عنوان کرد: اگر نظر من را بخواهید، می‌گویم واقعا سخت است چون وحید شمسایی ۱۲۰ کیلو بود، اما طی ۶ ماه خود را به تیم ملی رساند و آقای گل آسیا شد.

او ادامه داد: موفقیتی که وحید شمسایی در شروع کارش در فوتسال به دست آورد و آن را ادامه داد، نشان می‌دهد که او چه اراده و پشتکاری دارد و فکر می‌کنم اگر بتوانیم وحید شمسایی را الگو قرار بدهیم، می‌شود همانند او بود و در زندگی موفق شد.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران درباره رقابت‌های جام جهانی ابراز کرد: گروه ما نسبت به دیگر گروه‌ها سخت‌تر است. اگر ما آمریکا را هم کنار بگذاریم، آرژانتین و صربستان تیم‌های شناخته شده‌ای در فوتسال هستند و به نظرم از زمانی که عزیزی‌خادم و سراجی آمدند، اردوهای ما منظم شده و دید ما را به فوتسال تغییر دادند.

سنگ‌سفیدی تاکید کرد: فکر می‌کنم تنها ضربه‌ای که شاید تیم ملی فوتسال بخورد، عدم هماهنگی‌های بازیکنان است که آن هم به عدم انجام دیدارهای تدارکاتی برمی‌گردد، اما ان‌شاالله این مشکل هم برطرف شود تا با تیم کامل به جام جهانی لیتوانی برویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.