کد خبر : 199687
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 12:32
-

سوفاووت در گفتگو با Fut5al :

ایران، آرژانتین را شکست می‌دهد/ در ژاپن فقط ناگویا ۱۰هزار دلار قرارداد می‌بندد/ چانگ پلیس شد

ایران، آرژانتین را شکست می‌دهد/ در ژاپن فقط ناگویا ۱۰هزار دلار قرارداد می‌بندد/ چانگ پلیس شد

ستاره تیم‌ملی تایلند معتقد است ایران در جام‌جهانی لیتوانی، آرژانتین قهرمان دوره قبل را شکست خواهد داد.

سوفاووت ستاره تیم‌ملی فوتسال تایلند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص قرعه‌کشی جام‌جهانی گفت: به نظرم قرعه‌های جذابی برای تیم‌های مطرح دنیا رقم خورد و گروه ما هم خوب بود. من فکر می‌کنم تایلند توانایی صعود از گروهش را خواهد داشت. گروه خوبی داریم و باید به دور بعد صعود کنیم.

بازیکن گلزن تیم‌ملی تایلند همچنین به گروه ششم پرداخته و در خصوص گروه ایران اظهارنظر کرد: به نظر من تیم‌ملی فوتسال ایران یک تیم بسیار خوب با قابلیت‌های بالاست که با توجه به رقبای دور بعد، باید در بازی با آرژانتین مثل یک فینال بازی کند.

او ادامه داد: ایران توانایی بالایی دارد و من فکر می‌کنم که آرژانتین قهرمان دوره قبل جهان را شکست خواهد داد. سایر رقبای ایران نمی‌توانند دردسری برای این تیم ایجاد کنند.

سوفاووت که این فصل را در ناگویا اوشنز در لیگ ژاپن توپ می‌زند، در خصوص حضورش در لیگ این کشور گفت: واقعیت این است که من در لیگ تایلند اشباع شده بودم و احتیاج به یک چالش جدید داشتم و بخاطر همین پیشنهاد ناگویا را قبول کردم و با قراردادی سه ساله به ژاپن آمدم.

او سطح مالی قراردادهای ناگویا را نسبت به سایر تیم‌های ژاپنی متفاوت دانست و تاکید کرد: میانگین قراردادهای ما بین ۷ تا ۱۰هزار دلار است و تنها ناگویاست که در ژاپن چنین ارقامی را می‌پردازد والا دستمزد سایر تیم‌ها کاملا پایین است.

این بازیکن تایلند که رابطه بسیار نزدیکی با چانگ شماره۷ تیم‌ملی کشورش دارد در خصوص این ستاره تیم‌ملی تایلند نیز گفت: چانگ هم شرایط خوبی دارد و آمادگی کاملی دارد. او همزمان وارد نیروی پلیس شده و شاغل هم شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.