کد خبر : 199710
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 15:01
-

ملی‌پوش مشهدی به مس سونگون پیوست

ملی‌پوش مشهدی به مس سونگون پیوست

یکی از ملی‌پوشان مشهدی تیم ملی فوتسال ایران به مس سونگون ورزقان اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور که تمرینات خود را از روز گذشته برای حضور در فصل جدید زیر نظر حمید بی غم مربی خراسانی استارت زده است نیز پس از جذب بهمن جعفری بازیکن خراسانی حالا با علی ابراهیمی دیگر بازیکن مشهدی به توافق رسیده است.
ظاهرا علی ابراهیمی که این روزها به صورت پیاپی به اردوی تیم ملی فوتسال هم دعوت می شود نیز نظر بی‌غم را جلب کرده و امروز قراردادش را با باشگاه مس سونگون نهایی می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.