کد خبر : 199734
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1400 - 11:01
-

احتمال تاخیر در شروع لیگ

احتمال تاخیر در شروع لیگ

لیگ برتر فوتسال قرار بود از ۷ مرداد شروع شود، اما احتمالا بازی‌ها با تاخیر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال ابتدا قرار بود از روز پنجشنبه ۷ مرداد ماه شروع شود، اما به دلیل حضور تیم ملی در تورنمنت دوستانه تایلند قرار است این بازی‌ها با یک هفته تاخیر یعنی روز پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه برگزار شود. طبق برنامه ریزی کمیته فوتسال، ملی پوشان کشورمان اوایل مرداد ماه در تورنمنت ۶ جانبه تایلند شرکت خواهند کرد.

این بازی‌ها اول قرار بود با ۱۲ تیم انجام شود، اما به دلیل هزینه‌های بالایی که این مسابقات دارد فدراسیون فوتبال تایلند تصمیم گرفت تعداد تیم‌ها را به ۶ نفر کاهش دهد. تورنمنت دوستانه فوتسال تایلند ابتدا قرار بود ۱۹ تیر ماه شروع شود، اما به دلیل برخی مشکلات به وجود آمده این بازی‌ها با ۲ هفته تاخیر یعنی از ۳ تا ۹ مرداد ماه در شهر بانکوک آغاز می‌شود.

تیم  کشورمان ابتدا به خاطر تورنمنت ۴ جانبه شیراز که قرار بود تیر ماه با حضور تیم‌های ارمنستان، عراق و عمان برگزار شود، از حضور در مسابقات تایلند انصراف داده بود، اما به دلیل آن که ارمنستان حاضر نشد با ایران بازی دوستانه برگزار کند، تورنمنت شیراز لغو و حالا قرار است ملی پوشان به جای این تورنمنت در مسابقات ۶ جانبه تایلند شرکت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.