کد خبر : 199763
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1400 - 16:41
-

فوتسال برای ما در فدراسیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است

عزیزی‌خادم:قرار نیست تبعیضی بین تیم‌های ملی وجود داشته باشد / شخصا برای حل مشکلات حضور پیدا می کنم /برنامه‌های زیادی برای رشد و پشتوانه سازی فوتسال داریم

عزیزی‌خادم:قرار نیست تبعیضی بین تیم‌های ملی وجود داشته باشد / شخصا برای حل مشکلات حضور پیدا می کنم /برنامه‌های زیادی برای رشد و پشتوانه سازی فوتسال داریم

رئیس فدراسیون از برنامه ها و نظراتش در خصوص فوتسال گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس فدراسیون از برنامه ها و نظراتش در خصوص فوتسال گفت.

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در دیدار با طیبی با تاکید روی این مساله که قرار نیست هیچ تبعیضی بین تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف وجود داشته باشد گفت: «اصلا نگران نباشید. مشکلات بسیار زیادی از گذشته وجود داشته ولی نگاه ما به هیچ وجه بی توجهی و ادامه روند قبل نیست. ما تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیریم که بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتسال بدون هیچ گونه دغدغه‌ای و با آرامش کامل آماده حضور در مسابقات جام جهانی شوند.»

وی افزود: «قطعا همواره کنار تمام تیم‌های ملی خواهیم بود و هر جایی که لازم باشد حتما شخصا برای انجام کارها و اجرایی شدن خواسته‌های شما عزیزان حضور پیدا می‌کنم. فوتسال برای ما در فدراسیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل حتما برنامه‌های زیادی برای رشد این رشته و پشتوانه سازی برای آینده فوتسال کشور در دستور کار خواهیم داشت. همه باید کمک کنیم که قدم های بزرگ‌تری نسبت به گذشته در فوتسال برداشته شود»

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی سه شنبه , ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۳:۲۱

سلام ممنون از زحمات دلسوزانه شما نسبت به فوتسال و فوتبال امیدوارم هم تیم ملی فوتسال و هم تیم ملی فوتبال در جام جهانی نتیجه های خوبی بگیرند که موجب خوشحالی مردم خوب کشورمون ایران بشه و هم کمی از زحمات شما را با این کار بتون جبران کن.بنده به نمایندگی مردم استان البرز از شما مسئول مهربان و دلسوز و کاردان تشکر می کنم.