کد خبر : 199705
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1400 - 7:51
-

کشاورز: توقع داشتم در مقاومت البرز بمانم

کشاورز: توقع داشتم در مقاومت البرز بمانم

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: با توجه به نتایجی که فصل قبل گرفتیم توقع داشتم برای فصل جدید در این تیم بمانم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد کشاورز سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال مقاومت البرز در مورد وضعیتش برای فصل جدید لیگ برتر به ایسنا گفت:مذاکراتی با مدیران باشگاه فردوس قم داشتم و قرار شد ظرف این یکی دو روز وضعیت همکاری ام با این تیم مشخص شود.برنامه ام را داده ام و نیازها را هم گفته ام و قرار شد که آنها تصمیم گیری کنند.
وی در مورد اینکه چرا در تیم فوتسال مقاومت البرز نماند خاطرنشان کرد: من دو سال و نیم در این تیم بودم و بهترین نتیجه تاریخ فوتسال کرج را در لیگ برتر گرفتیم. طبیعی بود که در این تیم بمانم و قراردادم هم افزایش پیدا کند اما برخورد خوبی با من نشد.
کشاورز با بیان اینکه از صمیم قلب برای مقاومت البرز آرزوی موفقیت می کند و خودش را برای همیشه یک مقاومتی می داند اذعان داشت:چند روز پیش سرپرست تیم تماس گرفت و گفت من یکی از گزینه ها هستم و برنامه بدهم در حالی که من را به خوبی می شناسند و توقع این برخورد را نداشتم.من نتایج خوبی گرفتم اما حالا یکی از گزینه ها هستم در حالی که خود به خود با توجه به عمکلردم باید با شرایط بهتری در تیم می ماندم.
وی با بیان اینکه ۱۲ بازیکن سرباز فصل گذشته این فصل هم با مقاومت قرارداد دارند به افزایش قرارداد بازیکنان فوتسال اشاره کرد و افزود: رقم پیشنهادی بازیکنان به شدت افزایش پیداکرده است و این قضیه کار تیم ها برای جذب بازیکن را دشوار می کند.تیم هایی مثل مقاومت که بودجه چندانی ندارند و بیشتر بازیکنان آنها سرباز هستند برای جذب بازیکنان غیر سرباز با مشکلات زیادی روبرو خواهند بود.
کشاورز در پایان با بیان اینکه مقاومت کار سختی در فصل پیش رو دارد تاکید کرد: تیم خوبی ساخته بودیم و گفته بودم که مقاومت در فصل جدید با یک شخصیت و قدرت تازه وارد مسابقات می شود اما با توجه به زمان باقی مانده تا شروع لیگ کار دشواری پیش روی مقاومت خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.