کد خبر : 199842
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1400 - 0:55
-

اختصاصی Fut5al ؛

بازارگرمی بازیکن با یک بلیط هواپیما!

بازارگرمی بازیکن با یک بلیط هواپیما!

یک بازیکن لیگ‌برتری با استفاده از بلیط هواپیمای دعوت به مذاکره تیم رقیب، موفق به بازارگرمی و ثبت قرارداد بالاتر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که در فصل نقل و انتقالات لیگ‌برتر همواره بازیکنان به دنبال بستن قرارداد بهتر و بالاتر هستند، تب بازارگرمی‌ها نیز بشدت داغ است اما استفاده ابزاری از بلیط پرواز دعوت به مذاکره یک تیم برای ترغیب تیم رقیب از جدیدترین متدهایی است که بشدت سرپرست فرش‌آرایی‌‌ها را شاکی کرده است.

علی مرتضایی سرپرست باشگاه فرش‌آرا مشهد در همین رابطه به Fut5al گفت: متاسفانه یکی از بازیکنان قدیمی ما این کار را با ما کرد و علیرغم اینکه گفت برایم بلیط پرواز مشهد را بگیرید اما بلافاصله بعد از صدور و ارسال بلیط به بهانه بیماری همسرش درخواست کرد بلیطش را کنسل کنیم و فردا پرواز بگیریم.

او افزود: در همین حال و احوال به فاصله دو ساعت نشده دیدیم که با باشگاه سن‌ایچ ساوه قرارداد بسته و عکسش هم رسانه‌ای شده است.

سرپرست فرش‌آرا با افشای نام این بازیکن گفت: متاسفانه مجید خزایی که سابقه زیادی هم در تیم ما داشت چنین رفتاری را با تیم خودش انجام داد و اینکه درخواست بلیط کرد و بلافاصله قراردادش با ساوه بسته شد هیچ معنایی جز بازارگرمی با استفاده از بلیط دعوت به مذاکره نداشت.

مرتضایی تاکید کرد: متأسفانه رفتارهای غیراخلاقی از سوی برخی در پیش گرفته می‌شود که اصلا زیبنده نیست والا هر بازیکنی می‌تواند در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

@Anonymous1804 چهارشنبه , ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۰۴

عجیب است