کد خبر : 199872
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1400 - 12:15
-

ناظم‌الشریعه: کار برخی افراد در فوتسال فقط عوام‌فریبی است/سراجی همه بازیکنان تیم ملی فوتسال را به اسم و سن می‌شناسد/برخی را به خدا واگذار می‌کنم

ناظم‌الشریعه: کار برخی افراد در فوتسال فقط عوام‌فریبی است/سراجی همه بازیکنان تیم ملی فوتسال را به اسم و سن می‌شناسد/برخی را به خدا واگذار می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در حال حاضر تیم ملی به آرامش نیاز دارد و وقت لجبازی و عوام‌فریبی نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» در خصوص مقصر دانستن وی در تشکیل نشدن تیم «ب» اظهار داشت: اولا که تیم ب نیست بلکه تیم امید است و دوما اینکه من در مقام پاسخگویی به این موضوع نیستم و تصمیم بر تشکیل تیم امید با هیات رییسه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال است. حضور این تیم بسیار مفید است اما همه می دانند که انجام این کار در شرایط فعلی کمکی به ما نمی‌کند.  

وی ادامه داد: در حال حاضر در شرایطی هستیم که باید تمام فکر و ذکرمان در تیم ملی فوتسال و جام جهانی باشد و هرکسی که می‌تواند باید به تیم کمک کند. الان باید به فکر این باشیم که کمک حال تیم ملی باشیم، نه اینکه با حرف‌های بی پایه و اساس به فکر ضرر زدن به تیم باشیم.

کار برخی افراد در فوتسال فقط عوام‌فریبی است

سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: چرا برای تیم ملی فوتبال هیچکس نگفت تیم «ب» تشکیل بدهید؟ فوتبال هم در شرایط بحرانی بود اما همه حمایت کردند. باور کنید تیم ملی فوتسال هم در شرایط بسیار بحرانی قرار دارد. برخی افراد فقط شعار می‌دهند و عوام فریبی می‌کنند امام همه می‌دانند الان وقت تشکیل تیم امید نیست. همه می‌دانند که من معروف به جوانگرایی هستم. اصلا به دلیل کار کردن با جوانان به تیم ملی آورده شدم.

فوتسالی‌ها به موضوعاتی که مطرح می‌شود، می‌خندند

ناظم‌الشریعه افزود: تیم ملی فوتسال و تیم امید باید به هم وصل باشد و باید با نقطه نظرات متصل به هم کار کند. این نظر من است و اگر نفرات دیگری می‌خواهند کاری کنند، بیاید و آن را انجام دهند. نمی‌دانم برخی صحبت‌ها از کجا در می‌آید. فوتسالی‌ها و افرادی که این رشته را می‌فهمند، به این موضوعات می‌خندند. 

وی با بیان اینکه با کمیته فوتسال هم‌سو و هم‌نظر است، گفت: مسوولان فوتسال کشورمان مختار هستند که در خصوص تیم‌های ملی تصمیم بگیرند اما الان وقت پشتیبانی از تیم ملی است. این گوی و این میدان. هرکس که فکر می‌کند می تواند کمک کند بیاید. من قول می‌دهم به عنوان نفر آخر کادرفنی به او کمک کنم. دیگر از این بهتر؟ 

سراجی همه بازیکنان تیم ملی فوتسال را به اسم و سن می‌شناسد

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: مهرداد سراجی رییس کمیته فوتسال در جریان همه کارها است و تمرینات را هر روز پیگیری می‌کند. او تک تک بازیکنان را به اسم و سن می‌شناسد و این ارزشمند است. «احسان اصولی» عضو هیات رئیسه فدراسیون به دعوت از سراجی به اردو تیم ملی آمد و با کادرفنی در خصوص مسایل اقتصادی تیم جلسه گذاشت. «بهرام رضاییان» عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز در جریان تنظیم سند راهبردی فوتسال است و در نشستی که در این خصوص برگزار شد با یکدیگر درباره این رشته صحبت کردیم و او موافق با توسعه فوتسال است. خوشبختانه همه اعضای کمیته فوتسال و هیات رییسه همه‌چیز را در مورد این رشته می‌دانند و از همه افراد نیز شناخت کامل دارند.

الان وقت لجبازی با تیم ملی نیست

ناظم‌الشریعه بیان کرد: همه هم من را می‌شناسند و هم بقیه را. خواهش می‌کنم تیم ملی را به حاشیه نبرید. الان وقت آرامش دادن به تیم ملی است و وقت لجبازی نیست.

برخی را به خدا واگذار می‌کنم

وی در پاسخ به این پرسش که موضوع برهم زدن بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال توسط افرادی از این رشته در ایران صحت دارد یا خیر، گفت: الله و اعلم. من در این موضوعات دخالت نمی‌کنم و هرکس که این کار را انجام می‌دهد را به خدا واگذار می‌کنم. ما کارمان را با خدا می‌بندیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان اعلام کرد: قرار است تیم ملی را در روز پنجشنبه و در یکی از سالن‌های مجهز تهران به دو گروه تقسیم کنیم و دیدار دوستانه‌ای با برقراری تمامی قوانین بین‌المللی، برگزار کنیم. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

ناظم الشریعه خسته نشدى اینقدر دروغ گفتى و عوام فریبى کردى؟!! کدام جوانگرایى کافى هست در این ۴ سال گذشته لیست بازیکنان تیم ملى در مسابقات رسمى بررسى شود کدام بازیکن جوان را آوردى ؟!! فوتسال را به سمت نابودى کشاندى باز دروغ و فریبکارى؟!! دیگه همه تو را شناختند که فقط شعار مى دهى و کارایى نداریى بهتره بیشتر از این به فوتسال ضربه نزنى!!

نام چهارشنبه , ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

ناظم الشریعه تو یک برنامه ریزى نمیتونى براى تیم ملى انجام بدى پدر باشگاه ها رو در آوردى نه بازیکن ساختى در تیم ملى نه برنامه ریزى دارى براى براى بازى تدارکاتى فقط حرف حرف و دیگر هیچ!!!