کد خبر : 199857
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1400 - 10:34
-

وفایی :باید منتظر تصمیمات شورای شهر جدید برای تیم شهرداری ساوه باشیم/دوست دارم با این تیم ادامه دهم

وفایی :باید منتظر تصمیمات شورای شهر جدید برای تیم شهرداری ساوه باشیم/دوست دارم با این تیم ادامه دهم

بازیکن تیم شهرداری ساوه از شرایط تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تعداد کمی تیم در فوتسال ایران وجود دارد که ثباتی بالای ۱۰ سال داشته باشند. شهرداری ساوه یکی از این تیم‌ها است که دو فصل اخیر را در لیگ یک سپری کرده است. تیمی که بازیکنان بزرگی همچون احمد اسماعیل‌پور و محمد شجری از آن به فوتسال ایران معرفی شده است. در خصوص شرایط شهرداری ساوه گفتگویی کوتاه با مهدی وفایی یکی از بازیکنان قدیمی این تیم انجام دادیم.

وی در ابتدا گفت: شرایط ما در دو فصل گذشته تقریبا یکسان بوده است. شروع ناامید کننده در ابتدای فصل و سپس اوج گرفتن با آقای صبوری که متاسفانه به دلیل امتیازات زیادی که در ابتدای فصل از دست دادیم، جبران آنها در انتهای فصل امکان پذیر نبود. هرچند در فصل ۹۸-۹۹ تا آخرین هفته شانس صعود به مرحله پلی‌آف را داشتیم ولی فصل گذشته از چند هفته مانده به پایان مسابقات عدم صعود ما مسجل شده بود و فقط برای کسب رتبه بهتر در جدول تلاش می‌کردیم.
وفایی در خصوص شرایط این تیم در فصل پیش رو گفت: شهرداری ساوه تیمی وابسته به شهرداری و شورای شهر ساوه است و باید منتظر تصمیمات شورای شهر جدید باشیم. خدا را شکر امسال نیز افراد ورزشی و علاقه‌مند به رشته فوتسال در شورا حضور دارند و امیدوارم همچون گذشته از این تیم حمایت کنند. بستن تیمی قوی و مدعی صعود یکی از اهداف تیم این در فصل جدید است.
وی در خصوص ادامه حضور خودش در شهرداری ساوه اذعان داشت: من بعد از خدمت سربازی دو فصل عالی را در این تیم گذراندم و حتما دوست دارم با شهرداری ساوه ادامه دهم. ولی هر بازیکنی به پیشرفت و حضور در سطح بالاتر و روبه‌رو شدن با چالش‌های جدید فکر می‌کند. من نیز چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی دارم که تا هفته آینده حتما تصمیم خودم را می‌گیرم.
وفایی در پایان افزود: از زحمات مهندس کمالی شهردار ساوه و مدیرعامل باشگاه که در این دو فصل نهایت تلاش خود را برای تیم انجام دادند و در تمام شرایط خوب و بد تیم کنار بازیکنان بودند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.