کد خبر : 199866
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1400 - 10:39
-

رئیس سابق دپارتمان داوری در گفتگو با Fut5al :

گلاره ناظمی اولین داور زن ایرانی در جام‌جهانی فوتسال آقایان/ این انتخاب اتفاقی نیست

گلاره ناظمی اولین داور زن ایرانی در جام‌جهانی فوتسال آقایان/ این انتخاب اتفاقی نیست

رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: گلاره ناظمی اولین داور زن ایرانی تاریخ است که برای جام‌جهانی فوتسال آقایان قضاوت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در پی انتخاب گلاره ناظمی در لیست نهایی داوران جام‌جهانی لیتوانی به عنوان یکی از دو داور برگزیده فیفا از لیست داوران ایرانی، علیرضا سهرابی به Fut5al گفت: واقعا این اتفاق بزرگ را هم به ایشان و هم به مهرابی افشار و همچنین به جامعه داوری ایران تبریک می‌گویم که برای اولین بار از ایران دو داور برای جام‌جهانی انتخاب می‌شوند.

رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اتفاق ویژه‌تر اینکه گلاره ناظمی به عنوان تنها داور زن ایرانی است که برای اولین بار در تاریخ جام‌جهانی آقایان قضاوت خواهد کرد که این نشان دهنده سطح داوری ایشان و همچنین اعتماد فیفا به سطح داوری ایران دارد.

سهرابی که خود نیز سابقه قضاوت در جام‌جهانی را در کارنامه دارد با تاکید بر اینکه این انتخاب‌ها اتفاقی نیست، گفت: این رخداد ماحصل برنامه‌ریزی و زحماتی است که طی چندین سال در کمیته داوران برای فوتسال کشیدیم و ارتباطات خوبی که در عین توانمندی داوران مان با AFC و فیفا برقرار کردیم و به همین خاطر این یک موفقیت نه فقط برای این دو داور عزیز بلکه برای جامعه داوری ایران است.

رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تصریح کرد: این انتخاب‌ها نشان می‌دهد که داوری ما چقدر برتر است که حتی در پلی‌آف آسیا هم زری فتحی و گلاره ناظمی در امارات حضور یافتند و این بازی‌های حساس را پیش از جام‌جهانی قضاوت کردند. به هر حال پدرو گالان رئیس داوران فوتسال فیفا را سه بار تا الان به ایران دعوت کرده‌ایم که آخرین بار دو سال قبل در تبریز برای آقایان داور و برای بانوان داور در تهران بود که کلاس آموزشی برگزار کردند و سطح داوری ما را متحول کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.