کد خبر : 200088
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400 - 12:28
-

شکایت به CAS آخرین تیر ترکش؛

احتمال کناررفتن سراجی قوت گرفت/ رئیس کمیته فوتسال جام‌جهانی لیتوانی را می‌بیند؟

احتمال کناررفتن سراجی قوت گرفت/ رئیس کمیته فوتسال جام‌جهانی لیتوانی را می‌بیند؟

با وضعیت جدید تیم فوتبال سایپا احتمال برکناری مهرداد سراجی از مدیرعاملی باشگاه سایپا قوت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال رد رای کمیته انضباطی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و بازگرداندن سه امتیاز بازی پیکان و سایپا به پیکانی‌ها که به طور رسمی سایپا را وارد منطقه سقوط‌کنندگان به لیگ یک کرده، حالا خبر می‌رسد که مدیران سایپا اقبال گذاشته را به ادامه مدیرعاملی مهرداد سراجی ندارند.

سایپا که پس از تغییرات در کادر فنی به نظر کورسوی امیدی هم به تلاش از سوی مهرداد سراجی در هیات‌رئیسه فدراسیون برای حفظ رای کمیته انضباطی و شانس بیشتر بقاء داشته اکنون از این مدیر خود مایوس شده و شنیده‌ها حاکی از احتمال جایگزینی مدیری جدید برای شوک به تیم فوتبال این باشگاه است.

از آنجا که سراجی نیز به عنوان عضو برگزیده نماینده باشگاه‌ها در هیات‌رئیسه حضور دارد درصورت این اتفاق و طبق اساسنامه، قطعا از وجاهت قانونی برای باقی ماندن در پستش برخوردار نخواهد ماند و باید فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال را نیز ترک کند.

اما در شکلی دیگر از اجرایی شدن تصمیم هیات‌مدیره سایپا و صبر آنها تا اتمام لیگ‌برتر فوتبال ایران در هفته اول مردادماه با مشخص شدن قطعی سقوط‌‌کنندگان، به نظر باز مهرداد سراجی شانس حضورش در جام‌جهانی لیتوانی به اما و اگر کشیده می‌شود و اینکه نتواند بزرگترین سفر ورزشی خود را در نیمه شهریور ماه ۱۴۰۰ انجام دهد احتمالش کم نیست.

سراجی که به خوبی دومینوی این‌ اتفاقات احتمالی برای خود را می‌داند امروز دست به کار شده و برای حفظ شانس بقاء سایپا می‌خواهد دست به دامان دیوان داوری ورزش «CAS» شود البته به شرطی که این درخواست از سوی عزیزی خادم امضاء شود. به خصوص که شکایت به دادگاه بین المللی ورزش هزینه زیادی را برای این باشگاه به همراه خواهد داشت و باید درخواست رسیدگی سریع به این پرونده را داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.