کد خبر : 200184
تاریخ انتشار : جمعه 18 تیر 1400 - 2:01
-

ناظم الشریعه: تعویق مسابقات آسیایی به سود تیم‌های باشگاهی فوتسال شد

ناظم الشریعه: تعویق مسابقات آسیایی به سود تیم‌های باشگاهی فوتسال شد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تعویق مسابقات مقدماتی و نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، لیگ برتر با شرایط بهتری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما از تعویق مسابقات فوتسال مقدماتی جام ملت‌های آسیا که قرار بود اواخر مهر برگزار شود و مرحله نهایی این رقابت‌ها که قرار بود اواخر بهمن برگزار شود خبر داد. با تعویق این دو رقابت عملا فشردگی تقویم فوتسال ایران در سال ۱۴۰۰ از بین رفت.

سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با ایسنا در مورد این اتفاق گفت: مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا با فاصله کمی پس از بازگشت ایران از جام جهانی برگزار می شد و بازیکنان انگیزه ای برای حضور در این مسابقات نداشتند.

وی افزود: با این تعویق فرصت تشکیل تیم زیر ۲۰ سال و جوانگرایی در تیم ملی فراهم شد و فکر می کنم اتفاق خوبی رخ داد.

ناظم الشریعه ادامه داد: از سوی دیگر برگزاری مرحله مقدماتی و نهایی جام ملتهای فوتسال درسال ۱۴۰۰ تقویم فوتسال ملی را فشرده کرده بود که با تعویق این رقابت ها عملا این فرصت در اختیار لیگ برتی قرار گرفت تا بازی ها با کیفیت و شرایط بهتری برگزار شده و به باشگاه ها فشار وارد نشود. سازمان لیگ می تواند با یک برنامه ریزی مناسب ادامه بازی های لیگ را نیز پس از جام جهانی پی بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.