کد خبر : 200563
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1400 - 13:34
-

اختصاصی Fut5al ؛

برگزاری تورنمنت قاره‌ای تایلند در طبقه ششم یک مال بزرگ!/ بانکوک آره‌نا درگیر واکسیناسیون عمومی مردم بانکوک

برگزاری تورنمنت قاره‌ای تایلند در طبقه ششم یک مال بزرگ!/ بانکوک آره‌نا درگیر واکسیناسیون عمومی مردم بانکوک

تورنمنت فوتسال قاره‌ای تایلند با خلاقیت جالب تیم اجرایی آن در طبقه ششم یک فروشگاه بزرگ (مال) با رعایت تمامی استانداردهای جام‌جهانی در بانکوک در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که در بانکوک تمامی سالن‌های ورزشی در اختیار واکسیناسیون عمومی مردم پایتخت تایلند قرار گرفته است و بالطبع سالن بانکوک آره‌نا (سالن میزبان جام‌جهانی۲۰۱۲) نیز درگیر پیشگیری مردم این شهر از کرونا است، مسئولان برگزاری تورنمنت قاره‌ای تایلند دست به ابتکاری جالب توجه زده و این بازی‌ها را با رعایت تمامی استانداردهای لازم یک بازی بین‌المللی فوتسال در طبقه ششم یک مال بزرگ برگزار می‌کنند.

در این سالن زیبا با ارتفاع حدود ۲۰متر، کف‌پوش جام‌جهانی نصب شده و با توجه به عدم حضور تماشاگر، تنها سکوی تماشاگران را از یک سالن فوتسال در شرایط عادی کم دارد والا رعایت فاصله‌های جانبی زمین، محوطه گرم کردن زمین، سیستم تهویه، لوکس استاندارد نور، رختکن و … همگی مطابق با استانداردهای فیفا است.

نکته جالب توجه اینکه این طبقه از «مال» بزرگ تایلند تنها برای مدت دو ماه از سوی مسئولان برگزاری اجاره شده است و پس از اتمام مهلت آن بلافاصله کف پوش و امکانات نصب شده در آن از این محل خارج خواهد شد تا مورد استفاده کاربری دیگری قرار گیرد.

گفتنی است برگزاری این مسابقات در شرایط کرونا به نظر یک کلاس درس بزرگ برای مدیران فوتسال ایران خواهد بود تا بتوانند با چنین خلاقیت‌هایی بتوانند از ظرفیت‌های موجود در کشورمان استعدادهای فوتسال را در هر شرایطی کشف کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.