کد خبر : 200570
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1400 - 15:03
-

ناظم‌الشریعه: ۲ سال از مسابقات دور بودیم/ در تایلند به دنبال هماهنگی و بعد نتیجه هستیم

ناظم‌الشریعه: ۲ سال از مسابقات دور بودیم/ در تایلند به دنبال هماهنگی و بعد نتیجه هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که شاگردانش در تورنمنت تایلند، ابتدا به دنبال کسب هماهنگی و سپس رقم زدن نتایج خوب هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه درباره بازی امروز (یکشنبه) تیمش برابر لیتوانی گفت: همانطور که همه می‌دانند، در هر تورنمنتی اولین بازی مشکلات و سختی‌های خودش را دارد. جدا از اینکه بعد از دو سال دوری از مسابقات، امروز برابر لیتوانی حاضر شدیم که میزبان جام جهانی فوتسال است. حریف تیم فیزیکی خوبی بود و ما در اولین گام سعی کردیم هماهنگی لازم را بین بازیکنان ایجاد کنیم.

وی در ادامه افزود: در هر صورت بازیکنان امروز خیلی خوب برابر لیتوانی ظاهر شدند و با هوش بالا توانستند برنامه‌های مدنظر کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کنند. با توجه به زمان کمی که داشتیم، به نتیجه دلخواه رسیدیم و در نیمه دوم نیز سعی کردیم از تمام پتانسیل تیم استفاده کنیم. به باتجربه‌ها استراحت دادیم و نیروهای جوان را وارد زمین مسابقه کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: به دنبال کار دفاعی و هماهنگی لازم بین بچه‌ها بودیم. در این دیدار از تمام ۱۵ بازیکن استفاده کردیم و امروز فقط یک دروازه‌بان بازی نکرد. از نتیجه بازی راضی هستم و فکر می‌کنم شروع خوبی در این تورنمنت داشتیم. البته نباید بقیه حریفان را دست‌کم بگیریم. تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و مهمترین هدف ما در این تورنمنت، ابتدا هماهنگی و بعد کسب نتیجه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.