کد خبر : 200941
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 - 20:51
-

جاوید: کسب قهرمانی پیش از جام جهانی روحیه تیم را بالا برد/آقای گلی نتیجه کار تیمی است

جاوید: کسب قهرمانی پیش از جام جهانی روحیه تیم را بالا برد/آقای گلی نتیجه کار تیمی است

ملی‌پوش ارزشمند فوتسال کشورمان پس از کسب جایزه آقای گلی گفت: این عنوان به خاطر کار تیمی خوب بازیکنان بدست آمد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید پس از کسب مقام قهرمانی در تورنمنت فوتسال تایلند گفت: امروز فینال مسابقات بود که و‌ در یک بازی کاملا برتر، تایلند را شکست دادیم و عنوان قهرمانی را بدست بیاوریم.

وی ادامه داد: اینکه در بازی فینال کیفیت بهتری نسبت به بازی‌های قبل ارائه کردیم، به خاطر تعداد بازی‌هایی است که در کنار هم انجام دادیم و این اتفاق جای امیدواری دارد.

“جوانان شایستگی خود را ثابت کردند” جاوید با بیان این جمله گفت: از این موضوع خیلی خوشحالیم، چراکه جوانان مفید بودن خودشان برای حضور در جام‌جهانی در کنار بازیکنان باتجربه را در این تورنمنت ثابت کردند و این بهترین فرصت برای آنها بود.

ملی‌پوش ارزشمند کشورمان که عنوان آقای گلی این تورنمنت را بدست آورده است تصریح کرد: درخصوص کسب عنوان آقای گلی به هرحال نتیجه کار تیمی است. در هیچکدام از بازی‌ها شخص اولویت نبود و صرفا کار گروهی اهمیت داشت. ضمن اینکه بازیکنان دیگر ما هم شایسته کسب این عنوان بودند و به نظرم بازیکنان ما می‌توانستند جایزه بهترین بازیکن تورنمنت را بدست بیاورند، اما به بازیکن تیم میزبان اهدا شد.

وی‌ در پایان گفت: از اینکه پیش از جام جهانی این قهرمانی را کسب کردیم تا با روحیه بهتر و پس از انجام چند بازی در لیگ برتر با شرایط بهتری عازم جام جهانی شویم، خوشحالم. امیدوارم از عنوان ارزشمند دور قبل، به بهترین شکل دفاع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.