کد خبر : 201055
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 - 7:57
-

ناصری: جام جهانی جای با تجربه هاست/ پشتوانه ای برای آینده فوتسال نداریم

ناصری: جام جهانی جای با تجربه هاست/ پشتوانه ای برای آینده فوتسال نداریم

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال پشتوانه سازی در این رشته را مورد نقد قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا ناصری در مورد تیم ملی فوتسال که در تورنمنت تایلند حضور دارد، اظهار داشت: این تیم به دلیل کرونا و وضعیت نامناسب در سطح دنیا، بازی‌های تدارکاتی مناسبی نداشته است. از طرف دیگر، فدراسیون ما دچار تغییراتی شده  است. تایلند اولین تورنمنتی است که قبل از جام جهانی در حال برگزاری است و تیم ملی کشورمان در آن حضور دارد.

وی گفت: حضور تیم ملی در تورنمنت تایلند را می‌توان به فال نیک گرفت. از یک جهت سرمربی می‌تواند بازیکنان خود را قبل از جام جهانی محک جدی بزند و از طرف دیگر بازیکنان جوان با تورنمنت‌های بین‌المللی آشنایی بهتر و کامل‌تری به دست می آورند. اما در فوتسال پشتوانه‌سازی ضعیفی شکل گرفته و پشتوانه‌ای برای آینده چه در رده امید، جوانان و بزرگسالان نداریم. مسئولان باید نگاه ویژه‌تری به این موضوع داشته باشند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی گفت: ما باید پله پله جوانگرایی را در تیم ملی پوست‌اندازی کنیم و قطعا این موضوع بعد از جام‌جهانی است. جام‌جهانی جای باتجربه‌هاست و جوانانی که با تجربه و آماده هستند، باید در اینگونه  تورنمنت های بین‌المللی شرکت کنند تا تجربه مناسب را بدست آورند.

وی در پاسخ به سوالی درباره جایگاه نایب رئیسی کمیته فوتسال وحید شمسایی گفت: همه می‌دانیم که جایگاه شمسایی نه در آسیا، بلکه در جهان بسیار بالا است. شمسایی می‌تواند برای هر ورزشکاری یک الگوی مناسب باشد و به جرأت می‌توان گفت سراجی بسیار حرفه‌ای و خوب عمل کرد. ما باید از پیشکسوتان خود در هر جایی استفاده کنیم و این پیشکسوتان می‌توانند الگوی مناسبی در جامعه باشند و کار رئیس کمیته جای تقدیر دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.