کد خبر : 201186
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 22:40
-

انصاری‌فرد: از درگذشت محمدی شوکه شدم/فوتسالی‌ها از ابتلای وی به کرونا اطلاع نداشتند

انصاری‌فرد: از درگذشت محمدی شوکه شدم/فوتسالی‌ها از ابتلای وی به کرونا اطلاع نداشتند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: از درگذشت کاظم محمدی که یکی از ستارگان فوتسال آسیا بود شوکه هستم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد حسن انصاری‌فرد ، درباره درگذشت کاظم محمدی، ملی پوش سابق تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: از درگذشت وی بسیار متاثر شدم. به خانواده داغدارش، جامعه فوتسال و ورزش کشور تسلیت می‌گویم و دعا می‌کنم شر ویروس کرونا هرچه ‌سریع‌تر تمام شود. روزهای سختی است و از مردم می‌خواهم رعایت کنند. کاظم محمدی یک قهرمان با اخلاق بود و سال‌ها در تیم ملی فوتسال درخشید. در تمام‌ سال‌هایی که به عنوان سرمربی یا مربی در این تیم کار کردم، وی یکی از ستاره‌ها و ارکان تیم بود.

وی ادامه داد: بدون اینکه بخواهم ذره‌ای اغراق کنم، محمدی آن زمان در تیم ملی فوتسال عملکرد بسیار درخشانی داشت. کارنامه فوق‌العاده‌اش به عنوان یک بازیکن استثنایی مشخص است و نیازی به تمجید من ندارد. محمدی بازیکنی ممتاز، تاثیرگذار، گلزن و با تکنیکی بالا بود. فراتر از توانایی فنی باید از اخلاق بسیار نیکش یاد کنم. کاظم بسیار صادق، دلپاک و خوش‌قلب بود. ندیدم در جامعه فوتسال کسی از محمدی دلخوری داشته باشد یا از وی خوشش نیاید. مهم ترین ویژگی کاظم همین موارد بود. 

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان اضافه کرد: محمدی همیشه در خدمت تیم بود و انرژی مثبت می‌داد. خدا هم همیشه به وی کمک می‌کرد. فوتسال کشورمان و آسیا ستاره بزرگی را از دست داد. برای من خیلی جالب بود وقتی در مسابقات پیشکسوتان کاظم را می‌دیدم با وجود رسیدن به سن پیشکسوتی همچنان همان تکنیک و طراوت دوران بازی‌ و جوانی اش را داشت. امروز واقعا شوکه هستم. محمدی به حدی محجوب بود که حتی نمی‌خواست از دیگران برای درمانش کمک بگیرد. ما فوتسالی‌ها حتی از ابتلای وی به کرونا مطلع نشدیم.

انصاری فرد خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت به کادردرمان خسته نباشید می‌گویم. روزهای سختی را سپری می‌کنند و ضمن تسلیت مجدد به خانواده محمدی می‌خواهم ما را در غم خود شریک بدانند. یادم است هر زمان در مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان می‌شدیم، وی مورد تحسین کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته فوتسال AFC و دنیا قرار می‌گرفت و همیشه جزو سه چهار بازیکن برتر تیم ملی فوتسال بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.