کد خبر : 201192
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 22:55
-

رئیسی: برای بازی با مس سونگون فقط ۲ جلسه تمرین کردیم

رئیسی: برای بازی با مس سونگون فقط ۲ جلسه تمرین کردیم

سرمربی تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت درباره بازی با مس سونگون در هفته اول مسابقات لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید رئیسی سرمربی تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت بعد از شکست تیمش برابر مس سونگون در هفته اول مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بازی امروز یک دیدار بسیار سخت و نفس گیری بود و من به تیم مس سونگون مخصوصا کادر فنی و بازیکنانش بابت این پیروزی تبریک عرض می‌کنم. یک دست مریزاد جانانه هم به بازیکنان خودم می‌گویم. ما برای بازی با مس فقط ۲ جلسه تمرین کردیم. در این مدت موفق شدیم یک سری بازیکن جدید به خدمت بگیریم که تازه به جمع ما اضافه شده اند. در هر صورت تیم ما امروز در برابر مس خیلی خوب بازی کرد و بازیکنانم از انگیزه بسیار بالایی برای پیروزی برخوردار بودند.

سرمربی تیم فوتسال زندی بتن افزود: به نظر من هنوز خیلی زود است که بخواهیم بگوییم کدام تیم مدعی اصلی قهرمانی است. به هر حال ما سعی کردیم شاکله تیم فصل گذشته را حفظ کنیم. در روز‌های آینده ۳ تا ۴ بازیکن با تجربه هم به ترکیب تیممان اضافه می‌شوند. تیم ما کارش را برای شرکت در لیگ برتر کمی دیر شروع کرد و به همین دلیل کمی زمان می‌برد تا بازیکناننم با هم هماهنگ شوند.

تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت در هفته اول مسابقات لیگ برتر امروز به مصاف مس سونگون رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.