کد خبر : 201124
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 15:58
-

مرتضایی: با یک تیم ناشناخته در هفته نخست بازی داریم

مرتضایی: با یک تیم ناشناخته در هفته نخست بازی داریم

سرمربی تیم فرش‌آرای مشهد گفت: در هفته نخست لیگ برتر فوتسال باید به مصاف فولاد زرند برویم که یک تیم ناشناخته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی در خصوص شرایط فرش‌آرا برای آغاز لیگ برتر فوتسال و دیدار با فولاد زرند در هفته نخست اظهار کرد: روند آماده‌سازی تیم خوب بود و بازیکنان برای آغاز لیگ آماده هستند. در خرید بازیکن کمی احتیاط کردیم. ۶ بازیکن را در ابتدای فصل از دست دادیم و فقط ۳ بازیکن جایگزین کرده‌ایم. امیدوارم در سه هفته نخست فصل بتوانیم در نقاطی که ضعف داریم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم. میلاد قنبرزاده از راگای تهران، سینا ممبینی از ملی حفاری و محمدرضا رحمانیان از کوثر اصفهان جذب شده‌اند.

وی ادامه داد: به غیر از این افراد ۳ بازیکن دیگر هم از تیم امید فرش‌آرا جذب کرده‌ایم. برای بازی فردا، بیضایی‌نژاد را کماکان به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم که از ۲ الی ۳ هفته بعد به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد. محمدزاده نیز در لیگ تاجیکستان حضور دارد و تا پیش از جام جهانی و تعطیلی لیگ او را در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فرش‌آرای مشهد بیان کرد: در حال حاضر کل لیست فرش‌آرا ۱۳ نفر است که برای مسابقات آماده شده‌اند و هنوز فرصت داریم بازیکنان جدیدی اضافه کنیم. فرش‌آرا می‌تواند همانند گذشته باز هم بازیکنان جدیدی به فوتسال ایران معرفی کند. بازیکنانی که جذب شده‌اند، جوان و آینده‌دارند و جزو بازیکنان اصلی تیم هستند. یقین دارم آن‌ها در انتهای فصل به تیم ملی زیر ۲۰ سال دعوت خواهندشد.

مرتضایی در خصوص دیدار نخست تیمش با فولاد زرند گفت: با یک تیم ناشناخته بازی داریم. فولاد زرند به تازگی وارد لیگ برتر شده و شناخت و آنالیز کافی از این تیم نداریم. همچنین مربی این تیم نیز چند سالی است که در لیگ برتر حضور نداشته و با شیوه و روش او آشنایی کاملی نداریم. کار سختی مقابل این تیم داریم، اما تمام تلاش فرش‌آرا این است که از بازی نخست برای کسب سه امتیاز به میدان برود.

وی عنوان کرد: فرش‌آرا یک روند یکنواخت را طی می‌کند. اینگونه نیست که پول هنگفتی در اختیار باشگاه قرار گرفته و شوکی بزرگ برای قهرمانی به باشگاه وارد شود. بودجه هر فصل فرش‌آرا مشخص است و در چارچوب این بودجه بهترین عملکرد ممکن را ارائه می‌دهیم. تمام تلاش ما این است در این فصل نیز جزو چهار تیم برتر کشور قرار بگیریم. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.