کد خبر : 201126
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 17:51
-

دیدار سختی با فرش‌آرا پیش رو داریم

کردی: امسال به دنبال تثبیت فولاد زرند در لیگ‌برتر هستیم/ هواداران صبور باشند تا بازیکنان مدنظر را بگیریم

کردی: امسال به دنبال تثبیت فولاد زرند در لیگ‌برتر هستیم/ هواداران صبور باشند تا بازیکنان مدنظر را بگیریم

سرمربی فولاد زرند ایرانیان گفت: با برنامه‌ریزی منطقی در اولین سال با اولویت تثبیت حضور تیم در لیگ‌برتر کار را آغاز کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا کردی سرمربی تیم فوتسال این باشگاه در خصوص بازی عصر فردا در کرمان با فرش‌آرا مشهد با اشاره به این مطلب که کرمان پس از ۱۳سال صاحب نماینده فوتسال در لیگ‌برتر فوتسال شده‌ است، بیان کرد: ابتدا باید از سرمربی پیشین تیم که بسیار اهل دانش و قابل احترام است تشکر کنم و معتقدم خدمات ایشان به فوتسال استان را مردم کرمان هیچگاه از یاد نخواهند برد.

او با تسلیت درگذشت کاظم محمدی اسطوره چپ پای فوتسال تاریخ ایران به جامعه‌ی فوتسال اظهار داشت: عصر فردا به مصاف تیم فرش‌آرا مشهد می‌رویم که جزو یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتسال ایران است. دیدار سختی را داریم و قطعا کار آسانی در مقابل یکی از بهترین تیم‌های فوتسال ایران نخواهیم داشت.

سرمربی این تیم کرمانی بیان داشت: تمام تلاش ما این بود که بتوانیم از بازیکنان بومی استفاده کنیم و تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته را هم در اختیار داریم اما برای تقویت بهتر تیم بازیکنان خوبی که جزو بهترین‌های ایران هستند را جهت مذاکره به کرمان آورده‌ایم چراکه همچنان در چند پست کلیدی نیاز مبرم به بازیکن داریم و امیدوارم تا پایان فصل نقل و انتقالات نفرات مدنظر کادر فنی توسط باشگاه به خدمت گرفته شوند.

رضا کردی با اشاره به زمان کم این تیم برای حضور در مسابقات لیگ‌برتر فوتسال کشور هم متذکر شد: از مردم خوب کرمان و به خصوص مردم زرند خواهشمندم در چند بازی نخست به تیم مهلت دهند تا با اضافه شدن نفرات جدید در ادامه‌ی راه شاهد حضور یک تیم قدرتمند در مسابقات باشیم.

ا‌‌و همچنین افزود: قدرت واقعی فوتسال زرند در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال کشور به وضوح قابل مشاهده خواهد بود و امیدواریم در سال نخست ضمن تثبیت تیم در لیگ‌برتر و با توجه به اهداف بلند مدت باشگاه فولادزرند با ریل‌گذاری مناسبی که در این چند سال انجام خواهیم داد برای داشتن یک تیم قدرتمند در این لیگ دست پیدا کنیم.
سرمربی فولاد زرند ایرانیان که از قطر به لیگ ایران بازگشته با بیان اینکه تمام سعی خود را چه در کادر فنی و چه در جذب بازیکن برای تیم فوتسال زرند از میان بومی‌ها انجام داده، گفت: امیدوارم با کمک مسئولین و همت و غیرت بازیکنان و کادر فنی این تیم قطار موفقیت خود را پیش ببرد.

کردی با بیان اینکه یکی از بهترین کارها در رشته‌های ورزشی استعدادیابی بومی‌های خود استان است، گفت: در سال ۱۳۹۰ این کار را در استان اصفهان انجام داده و نتایج خوبی را از آن سال به دست آورده‌ام و به محض داشتن وقت آزاد حتما این کار را با توجه به اینکه یکی از اهداف باشگاه نیز هست انجام خواهم داد چراکه استعدادیابی و پرورش استعدادهای ناب فوتسال یک هدف مهم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.