جابری: ۳ تیم غایب در هفته دوم هم بازی نکنند، از جدول مسابقات حذف میشوند/ آنها قول دادند مدارک را تکمیل کنند

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت در صورت غیبت مجدد سه تیم غایب هفته اول لیگ برتر، آنها از دور مسابقات کنار خواهند رفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته اول لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار شد که با غیبت سپاهان اصفهان، چیپس کامل مشهد و شهروند ساری، سه دیدار از هفت مسابقه هفته نخست برگزار نشد.
آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در مورد این موضوع گفت: منتظر گزارش نمایندگان خود هستیم تا آن را به کمیته انضباطی ارجاع دهیم و این کمیته درباره نتیجه بازیها هم تصمیم میگیرد. کارهای انتقال امتیاز سپاهان و چیپس کامل تمام شده است، اما این باشگاهها در سامانه ثبتنامی انجام ندادهاند تا کارتها براساس آن صادر شود و مدرکی بارگذاری نشده است.
وی درباره احتمال غیبت سه تیم مذکور در هفته دوم خاطر نشان کرد: اگر این باشگاهها در هفته دوم هم به میدان نروند، از جدول مسابقات حذف میشوند. باشگاهها به من قول دادند امروز (شنبه) یا فردا، مدارک را تکمیل خواهند کرد تا هفته دوم به نحو احسن در روز ۱۹ مرداد برگزار شود. خدا را شکر چهار بازی دیگر هفته نخست هم به نحو احسن انجام شد.
برچسب ها :آرش جابری ، لیگ برتر فوتسال
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰