کد خبر : 201331
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 10:49
-

مقصد بعدی کاپیتان سابق تیم ملی کجاست؟

مقصد بعدی کاپیتان سابق تیم ملی کجاست؟

محمد طاهری بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان از شهید منصوری جدا شده و گفته می‌شود ممکن است به گیتی پسند اصفهان بپیوندد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از اینکه امتیاز تیم فوتسال شهید منصوری قرچک به باشگاه چیپس کامل مشهد واگذار شد، برخی از بازیکنان شهید منصوری به دنبال جدایی از این تیم هستند و عده‌ای از آن‌ها با پیشنهاد‌های بسیار خوبی مواجه هستند. یکی از این بازیکنان محمد طاهری بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان است که در چند فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر همواره جزو چهره‌های برتر بازی‌های لیگ به شمار می‌رود.

شنیده می‌شود باشگاه‌های گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند قزوین و سن ایچ ساوه به دنبال جذب محمد طاهری بازیکن با تجربه فوتسال کشورمان هستند، اما هنوز هیچ خبر رسمی بابت انتقال این بازیکن اعلام نشده است.

با توجه به اینکه طاهری سابقه پوشیدن پیراهن گیتی پسند را در کارنامه خود دارد و حتی با این تیم موفق شده در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. به همین دلیل گفته می‌شود این بازیکن تمایل دارد روز‌های آخر بازی خود را در تیم سابقش یعنی گیتی پسند ادامه داده و با پیراهن این تیم از فوتسال خداحافظی کند.

هر چند هنوز مدیران باشگاه گیتی پسند به این موضوع واکنشی نشان ندادند؛ اما اصفهانی‌ها هم بدشان نمی‌آید که طاهری را به خدمت گرفته و با او بتوانند دوباره به مانند گذشته در مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یاسر شنبه , ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

بازار گرمی الکی نکن تورو جایی نمیخوان ، با احترام خداحافظی کن برات بهتره نزار خاطرات بد ازت بمونه