کد خبر : 201352
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 8:14
-

حسن زاده:سن ایچ در هفته اول از شرایط ایده آل به دور بود

حسن زاده:سن ایچ در هفته اول از شرایط ایده آل به دور بود

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: با وجود پیروزی مقابل حفاری خوزستام در هفته اول لیگ برتر از شرایط ایده آل به دور بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن زاده سرمربی تیم سن ایچ ساوه ابتدا در مورد حضورش در این تیم گفت: سن ایچ سال گذشته با کادر فنی و بازیکنان خوب و با مدیریت با ثبات نتیجه قابل قبولی گرفت و من هم با واقف بودن به این قضیه به ساوه آمدم.با شناختی که از سن ایچ داشتم به این تیم آمدم و خیلی امیدوارم که بتوانیم در آخرفصل نتیجه ای در شان سن ایچ را کسب کنیم.
وی در مورد پیروزی نزدیک تیمش مقابل حفاری خاطرنشان کرد: اولین بازی لیگ شراط خاص خودش را دارد.ما بازی دوستانه زیادی نداشتیم و به همین دلیل از شرایط ایده آل به دور بودیم و دو بازیکن محروم هم از سال قبل داشتیم که فشار زیای به تیم وارد کرد اما بازیکنان جانانه جنگیدند و من به آنها خسته نباشید می گویم.
حسن زاده با بیان این که پیش از این سابقه یک فصل حضور خوب در تیم حفاری را داشته گفت: حفاری هم تیم خوبی بود که در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و با جوانانی که داشتند می توانند آینده فوتسال خوزستان را تامین کنند.
سرمربی سن ایچ در مورد از دست دادن موقعیت های گلزنی توسط بازیکنان تاکید کرد:اگر توپ های ما گل می شد با اختلاف بیشتری بازی را می بردیم اما چون اولین بازی لیگ بود و شرایط زمین حفاری با زمین ما متفاوت بود و بازیکنان ما را دچار مشکل کرد تمرکز و دقت لازم را از بازیکنان ما گرفت که پیش بینی آن را کرده بودیم اما خدا را شکر که بازی را بردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.