کد خبر : 201406
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1400 - 10:50
-

جدال فردوس قم با مربی قمی فولاد

جدال فردوس قم با مربی قمی فولاد

دومین هفته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران عصر روز سه‌شنبه نوزدهم مرداد ماه برگزار می‌شود و ۱۴ تیم‌ لیگ برتری در هفته دیدار حساس به مصاف یکدیگر می‌روند، در حالی که مهمترین بازی برای قمی‌ها مصاف فردوس با فولاد زرند ایرانیان است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دومین هفته دیدارهای فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران عصر روز سه‌شنبه نوزدهم مرداد ماه برگزار می‌شود و ۱۴ تیم‌ لیگ برتری در هفته دیدار حساس به مصاف یکدیگر می‌روند، در حالی که مهمترین بازی برای قمی‌ها مصاف فردوس با فولاد زرند ایرانیان است.

تیم فردوس قم که در این فصل با هدایت علی زندی‌پور مدرس شناخته شده این رشته گام به لیگ برتر گذاشته، در نخستین هفته بازی‌ها قرار بود میزبان تیم شهروند ساری باشد اما به دلیل حاضر نشدن حریف نتیجه سه بر صفر به نفع نماینده قم شد و بدین‌ترتیب فردوس رسما نخستین بازی این فصل را در هفته دوم انجام می‌دهد.

اما تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان که در پایان مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورد و نخستین‌بار در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران حضور یافته، بعد از تساوی هفته نخست برای دومین هفته متوالی در خانه به میدان می‌رود.

تیم فولاد زرند ایرانیان در هفته نخست بازی‌ها میزبان تیم فرش‌آراءبود که در خانه خود با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد و از نخستین بازی فصل تنها یک امتیاز دشت کرد، تیمی که هدایت آنرا رضا کردی مربی برجسته و مطرح فوتسال استان قم و مدرس AFC در این رشته بر عهده دارد.

رضا کردی که چند سالی خارج از کشور در قطر سکونت داشت، بار دیگر به ایران برگشته و بعد از هدایت تیم‌هایی نظیر ارم‌کیش و کیش‌ایر قم بار دیگر در لیگ برتر مربیگری می‌کند، مسابقه فردوس قم و فولاد زرند ایرانیان از ساعت ۱۸ عصر سه‌شنبه نوزدهم مرداد ماه در سالن اختصاصی فولادی‌ها انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.