کد خبر : 201408
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1400 - 10:52
-

درخواست تیم چیپس کامل از فدراسیون برای رعایت عدالت

درخواست تیم چیپس کامل از فدراسیون برای رعایت عدالت

مدیرعامل تیم فوتسال چیپس کامل از مسئولان فدراسیون و کمیته فوتسال خواست آنچه را که از نظر او عدالت است درباره تیمش اعمال کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل تیم فوتسال چیپس کامل از مسئولان فدراسیون و کمیته فوتسال خواست آنچه را که از نظر او عدالت است درباره تیمش اعمال کنند. صحبت‌های مجتبی رنجوری در پی مصاحبه دبیر سرپرست سازمان لیگ فوتسال انجام شده و روی سخن او با آرش جابری است که بعد از برگزاری بازی‌های این هفته نتیجه ۲ بازی ازجمله بازی چیپس کامل و راگا را ۳ بر ۰ به سود تیم تهرانی اعلام کرد.

 

این یعنی تیم مشهدی در بدو حضور در لیگ‌برتر و بدون اینکه مسابقه‌ای انجام بدهد، یک باخت را مقابل اسمش دیده است. از این بدتر اینکه غیبت تیم چیپس کامل در این بازی به‌منزله انصراف تلقی می‌شود و اگر این تیم در بازی آینده هم به زمین نرود، مطابق قانون از جدول مسابقات کنار گذاشته می‌شود. اتفاقی که حالا موجب نگرانی رنجوری، مدیرعامل این تیم، شده که فقط ۲ سال است وارد چرخه فوتسال شده است و حالا در سال دوم می‌خواهد در بالاترین سطح فوتسال کشور تیم‌داری کند.

 

مجتبی رنجوری روز گذشته در مصاحبه‌ای با اشاره به وضعیت خاص تیمش که در آخرین لحظات تصمیم به حضور در لیگ‌برتر گرفته است، گفت: برای همه مسئولان برگزاری مسابقات و همچنین تیم‌های لیگ‌برتری احترام خاصی قائلیم، اما بر این باوریم که مسئولان سازمان لیگ باید حتما شرایط ما را برای کمیته انضباطی شرح دهند و بگویند که چگونه تیم چیپس کامل موفق به انجام بازی نشده است.

او تصریح کرد: به‌دلیل برخی مشکلات پیش‌آمده در حین انتقال امتیاز به چیپس کامل، در روز مسابقه نامه قطعی خروج از استان و نامه هیئت فوتبال تهران به مشهد رسید و در ضمن این شرایط، ساعت۱۲:۳۰ ظهر روز مسابقه فدراسیون تازه برنامه نقل‌وانتقالات تیم ما را باز کرد. با این اتفاقات آیا واقعا ما می‌توانستیم و بازی نکردیم که بخواهند درباره نتیجه بازی ما تصمیم‌گیری کنند؟ مالک چیپس کامل تأکید کرد: حساب اتفاقات باشگاه ما از همه باشگاه‌ها جداست و شرایط ما نیز کاملا متفاوت بوده است و برای همین انتظار عدالت داریم و مطمئنیم که کمیته انضباطی این عدالت را برقرار خواهد کرد. باانگیزه وارد لیگ‌برتر شده‌ایم و انتظار داریم در رقابت حرفه‌ای اسیر حواشی‌ای که کمترین نقش را در آن نداشته‌ایم، نشویم.

 

گفتنی است تیم فوتسال چیپس کامل مشهد چند روز پیش با خریداری امتیاز تیم منصوری‌قرچک به‌عنوان دومین سهمیه لیگ‌برتری فوتسال خراسان وارد این رقابت‌ها شده است؛ امتیازی که ابتدا قرار بود از طریق گروهی دیگر به مشهد آورده شود، اما بعد در جریان ماجرایی پرکش‌وقوس به رنجوری و چیپس کامل رسید و حالا آن‌ها باید در کارزار سخت لیگ‌برتر حاضر شوند. طبق برنامه تیم چیپس کامل مشهد در هفته دوم مسابقات که سه‌شنبه این هفته برگزار خواهد شد، میزبان تیم حفاری اهواز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آگاه دوشنبه , ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

فعلا برو لابی کن سهمیه ای که تقوی با تخلف و بدونه امضای مالک اصلی بهتون فروخته از دستتون درنیاد تا بعد به فکر تیمداری اینجوری باش که نفرین منطقه ای مظلوم پشت سر تیم شما و تقوی هست تا نابودی کامل