کد خبر : 201402
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1400 - 10:48
-

پارس آرا با تیم بومی و جوان در لیگ برتر بانوان شرکت می کند

پارس آرا با تیم بومی و جوان در لیگ برتر بانوان شرکت می کند

باشگاه پارس‌ آرای شیراز که در سال‌های اخیر نقش مهمی در معرفی استعدادها و بازیکنان جوان شیرازی به فوتسال بانوان ایران داشته‌است، در فصل آینده لیگ برتر نیز حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه پارس‌ آرای شیراز که در سال‌های اخیر نقش مهمی در معرفی استعدادها و بازیکنان جوان شیرازی به فوتسال بانوان ایران داشته‌است، در فصل آینده لیگ برتر نیز حضور خواهد داشت.

این باشگاه شیرازی که به صورت خصوصی اداره می شود در سال های اخیر حضوری مستمر در لیگ برتر فوتسال زنان داشته است و یکی از تیم هایی است که از دستجات پایین، خود را به لیگ برتر رسانده و یکی از نقاط روشن ورزش فارس به شمار می رود.

مصطفی زارع مدیر عامل باشگاه پارس آرا در این خصوص عنوان کرد: هدف باشگاه، حضوری پرتوان در فصل جدید است. ما قطعا در لیگ ۱۴۰۰ حاضر هستیم حتی در شرایطی که فشار مالی روی باشگاه ها بیش از هر زمان دیگری است.

مدیر عامل پارس‌آرا ادامه داد: تیم در فصل ۱۴۰۰ هم با نظر مستقیم سرمربی بسته خواهد شد. استراتژی ما جوان‌گرایی و استفاده از بازیکنان بومی‌است و برای کاهش میانگین سنی، بازیکنانی از شیراز را با فراخوان جذب خواهیم کرد.

وی در مورد وضعیت تیم اظهار داشت: با وجود تمامی کم و کاستی‌های گذشته و دیر بسته شدن تیم بدون بدنسازی پیش فصل ، تیم نتیجه مناسبی گرفت و توانست به عنوان تیمی خصوصی، جایگاه خوبی کسب کند.

زارع افزود: با حمایت و پشتیبانی قطعا نتیجه‌ بهتری نیز کسب خواهد شد. ما از تصمیم گیرندگان ورزش استان فارس و شهر شیراز انتظاری حداقلی به عنوان تیمی از این خطه داریم  پارس‌آرا چندین دوره، بازیکن ملی‌پوش نیز داشته است که این، پتانسیل بالای فوتسال شیراز را نشان می‌دهد.

 

مدیر عامل باشگاه همچین اضافه کرد: ما به دنبال تغییر نسل در تیم و حضوری پررنگ‌تر در فوتسال زنان هستیم که این امر با حمایت‌های مادی و معنوی محقق خواهد شد.

وی در پایان گفت :  از مدیر عامل مجتمع خیرساز ماهان شیراز جناب آقای جوکار و مدیریت شرکت فاتح صنعت کیمیا جناب مهندس فاطمی و جناب مهندس قطبی که کار ارزشمند و بزرگی در جهت حمایت از فوتسال بانوان در فصل گذشته انجام دادند قدردانی می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.