کد خبر : 201513
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 14:10
-

کردی: اسکلت بومی فولاد زرند را با خریدهای جدید تقویت می‌کنیم/ با بازیکنان سال قبل، فرش‌آرا را متوقف کردیم/ امسال به جایگاه خوب در جدول می‌اندیشیم

کردی: اسکلت بومی فولاد زرند را با خریدهای جدید تقویت می‌کنیم/ با بازیکنان سال قبل، فرش‌آرا را متوقف کردیم/ امسال به جایگاه خوب در جدول می‌اندیشیم

سرمربی تیم فوتسال فولادزرند کرمان گفت: این تیم متعلق به استان کرمان و مردم زرند است و به همین خاطر می‌خواهیم اسکلت بومی تیم را حفظ کنیم و با خریدهای جدید نقاط ضعف آن را ترمیم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا کردی سرمربی تیم فوتسال زرند در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: انشالله بتوانیم از قلم خبرنگاران عزیز استفاده کنیم چراکه ما از بیرون به تیم نگاه نمی‌کنیم و حواسمان به درون زمین است فلذا از انتقادات و پیشنهادات شما استقبال می‌کنیم. 

او با تمجید از میهمان‌نوازی و خونگرمی کرمانی‌ها، به سرمربی پیشین فولادزرند اشاره کرده و گفت: ایشان کار بسیار سختی را برای صعود تیم انجام دادند که باید حتما به آن اشاره کرد و من بسیار از ایمان عبداللهی تشکر می‌کنم. جای کرمان در لیگ‌برتر خالی بود که با همت آقای باصره و دیگر مدیران این تیم پس از ۱۳سال به لیگ‌برتر آمد. 

رضا کردی در خصوص پروسه جدا شدنش از قطر و بازگشت به ایران خود متذکر شد: در صحبت‌هایی که با مدیران حرفه‌ای باشگاه داشتیم دیدگاه‌های فولاد زرند ایرانیان مرا مجاب کرد تا قطر را رها کنم و به کرمان بیایم. این چهارمین پیشنهاد ایرانی من از زمان پیوستن به قطر بود اما افق دید این باشگاه لیگ‌برتری برایم جذاب بود و انشاالله پله پله برای اجرای اهداف با باشگاه فولاد زرند ایرانیان جلو می‌رویم.  

سرمربی فولاد زرند ایرانیان با بیان اینکه بالانس تیمی مهمترین مساله در کارش است، گفت: به انضباط مالی تیم دقت کردیم و هرگز در نقل و انتقالات دچار هیجان نشدیم. چون تیم متعلق به کرمان و زرند است از بین بازیکنان بومی انتخاب‌های اول خود را انجام دادم و سپس در نفرات مورد نیاز در پست‌هایی که ضعف داشتیم از بازیکنان بااخلاقی که مهمترین مولفه من در جذب بازیکن بوده شروع به جذب بازیکن کردیم. بازیکنانی که حتما می‌بایست دو یا سطح از بازیکنان داخل استان تیم بالاتر می بودند. 

رضا کردی تاکید کرد: همین بازیکنان بومی در شرایطی که کارت بازی خیلی از نفرات جدید ما برای بازی هفته اول صادر نشد خیلی به ما کمک کردند که واقعا در بازی با فرش‌آرا خوب عمل کردند و توانمندی خود را نشان دادند. 

او در خصوص نزدیکی دیدگاهش با مسولان فولاد زرند ایرانیان گفت: در اولین فرصت بازدید میدانی از کارخانه فولاد زرند ایرانیان را خواهیم گذاشت تا بازیکنان با دید میدانی زحمت این عزیزان را دیده و با تعصب‌تر و غیرت بیشتر برای فوتسال زرند ایرانیان بازی کنند. حدود ۶هزار پرسنل فولاد زرند هم فرزندان مستعدی در این منطقه دارند که انشاالله فونداسیون تیم چه در فوتسال و چه احتمالا در آکادمی فوتبال را از همین عزیزان درست کنیم. 

کردی در پاسخ به اینکه چه جایگاهی را برای تیمش پیش‌بینی می‌کند، یادآور شد: لیگ‌برتر یک لیگ کاملا تاکتیکی است که ابتدا به منطبق شدن بازیکنان‌مان با لیگ‌برتر فکر می‌کنم تا بتوانیم به ثبات لازم در اولین سال حضورمان برسیم و انشالله در سال‌های بعد به سمت قهرمانی برویم. امسال تمام سعی ما این است که تیم را با یک جایگاه خوب حفظ کنیم. 

سرمربی فولادزرند با بیان اینکه برای من پست و عنوان اهمیتی ندارد گفت: هر کس که بتواند کمکی به این تیم بکند دست او را می‌بوسم و با روی باز تمام انتقادها را می‌شنوم و سطح می‌کنم که در کارم استفاده کنم. 

کردی در پاسخ به شائبه ورود دلال‌ها به تیم بستن فولاد زرند متذکر شد: پیرامون حساسیت فوتبال کرمان به چنین موضوعاتی شنیده ام و این اطمینان را می دهم که من از روزی که به فوتسال زرند آمدم اجازه ورود هیچ دلالی یا حتی دخالت از جانب کسی را ندادم. همه ما و بزرگان رسانه کرمان در یک کشتی سوار هستیم و حواشی را باید کنترل کنیم چراکه یک حاشیه به کل تیم ما ضربه بزند. ما مدیر رسانه داریم اما شما همه مدیر رسانه‌ای تیم ما هستید که همه باید تمام قد از این تیم حفاظت کنیم. 

او در پاسخ به اینکه چرا بازی‌های فولاد زرند در کرمان در حال برگزاری است، گفت: سالن دانشگاه آزاد زرند در حال تکمیل شدن است و اگر این سالن تکمیل شود قطعا یکی بهترین سالن‌های فوتسال در آسیا است و ما می‌توانیم حتی میزبانی سطح بالا تا مسابقات آسیا را با ارتباطات خوبی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم در این سالن بگیریم. 

سرمربی فولاد زرند ایرانیان متذکر شد: در این تیم به لحاظ فنی و اخلاقی مربوط به من است و بحث مالی آن مربوط به باشگاه است و به طور قطع و یقین مهمترین هدف من بعد از تیم این است که آکادمی فوتسال را در کرمان ایجاد کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.