کد خبر : 201599
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 20:41
-

فرهاد کشاورز در گفتگو با Fut5al :

کلکسیونی از برترین‌های ایران را شکست دادیم/ بازیکنانم علم آمادگی جسمانی را نقض کردند

کلکسیونی از برترین‌های ایران را شکست دادیم/ بازیکنانم علم آمادگی جسمانی را نقض کردند

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: ما امروز مقابل کلکسیونی از بهترین ها و افتخارات فوتسال ایران بازی کردیم و پیروز شدیم که باید به بازیکنانم تبریک بگویم.

فرهاد کشاورز پس از پیروزی تیمش مقابل گیتی‌پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: سالگرد درگذشت بابک معصویم به عنوان کسی که به من یاد داد چگونه زندگی کنم را ابتدا تسلیت می‌گویم ضمن اینکه باید از سراجی و شمسایی که امروز به سالن آمدند تشکر می‌کنم که منت گذاشتند و آمدند.

او افزود: بازی سختی را با گیتی‌پسند داشتیم چراکه پیش فصل را نگذرانده بودیم و با ۱۴ جلسه تمرین وارد لیگ شده‌ایم. بازی‌ها بسیار نزدیک و هر ۵ روز یکبار برگزار می‌شود که فشار زیادی را به بازیکنان ما وارد می‌کند و من واقعا از آنها ممنونم چون آنها در حال ایثار کردن هستند. من جز خدا قوت و تبریک به این بازیکنان باغیرتم چیزی برای گفتن ندارم.

سرمربی مقاومت البرز تاکید کرد: چیزی که علم در مورد آمادگی جسمانی می‌گوید را بازیکنان من خلافش را عمل کرده‌اند و امیدوارم این چند هفته را از لحاظ مصدومیت به سلامت پشت‌سر بگذاریم تا بتوانیم در مدت زمان تعطیلی و استراحت لیگ برنامه‌ریزی خوبی انجام دهیم. قطعا تیم به مراتب بهتری از ما را برای بعد از تعطیلات از ما خواهید دید.

کشاورز با اشاره به ارزش پیروزی تیمش متذکر شد: بازی بسیار خوبی بود و در مقابل کلکسیونی از بهترین‌ها و افتخارات فوتسال ایران بازی کردیم. سرمربی آنها از افتخارات فوتسال ایران است که جا دارد به محمد کشاورز هم خدا قوت بگویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.