کد خبر : 201737
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 23:58
-

آقای عزیزی خادم! دندان‌لق فوتسال را بکشید

آقای عزیزی خادم! دندان‌لق فوتسال را بکشید

متاسفانه از زمان روی کار آمدن مهرداد سراجی سرپرست سیاسی و غیر فوتسالی بر مسند ریاست کمیته فوتسال به جای رخ دادن اتفاقات مثبت شاهد بروز حواشی در اداره فوتسال کشور هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، متاسفانه از زمان روی کار آمدن مهرداد سراجی سرپرست سیاسی و غیر فوتسالی بر مسند ریاست کمیته فوتسال به جای رخ دادن اتفاقات مثبت شاهد بروز حواشی در اداره فوتسال کشور هستیم.

اگر روسای گذشته بعضا در پولسازی، پول آوری و انجام تدارکات مناسب ضعف‌هایی داشتند ، حداقل سعی در عدم ورود حاشیه به فوتسال می کردند اما درست در حساس ترین روزهای فوتسال ایران که تیم ملی باید تا چندی دیگر در جام جهانی شرکت کند سراجی در اداره فوتسال ایران ناکام مانده و حتی کار به رو در رو شدن با رئیس فدراسیون فوتبال هم کشیده است.

سرپرست کمیته فوتسال که پیش از این انتقادات زیادی نسبت به حضور دلالان در اطراف او مطرح شده بود با یک یارکشی قوی، وحید شمسایی را به عنوان معاون به کمیته فوتسال آورد تا ضعف های خود را پشت اعتبار و شهرت شمسایی پنهان کند. با این حال در ادامه اتفاقاتی رخ داد که هم باعث چنددستگی در کمیته فوتسال شده و هم بین اعضای کمیته با سرمربی تیم ملی فوتسال اختلاف ایجاد شده است تا جایی که برخی ها در تلاشند با سناریوسازی ناکامی احتمالی تیم ملی در جام جهانی را بر گردن شمسایی بیاندازند.

واقعیت این است که در این روزهای حساس فوتسال و تیم ملی نیاز به آرامش دارد.اگر عزیزی‌خادم می خواهد این آرامش زودتر وارد فوتسال شود باید دندان لق آن را کشیده و تصمیمی که از اول اشتباه بود را اصلاح کرده و به حضور سراجی در فوتسال پایان دهد تا این مدیر سیاسی در جایی که شاید نفعی داشته باشد فعالیت کند و دست از سر فوتسال در این برهه حیاتی بردارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رامین پنجشنبه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

آقای سراجی رکورد گینز را زد ، سایپا برای اولین بار در تاریخ به دسته پائین تر سقوط کرد ، فوتسال هم برای اولین بار تعطیل میکنند و خداحافظ میرن پیش داداش م ب