کد خبر : 201647
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 8:22
-

اولین برد سپاهان در فوتسال چگونه رقم خورد؟

اولین برد سپاهان در فوتسال چگونه رقم خورد؟

تیم فوتسال سپاهان اصفهان که با خرید امتیاز تیم فوتسال اهورای بهبهان پا به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گذاشته بالاخره پس از آماده‌سازی و کامل شدن تیم در هفته دوم به میدان رفت و به اولین پیروزی تاریخش رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال سپاهان اصفهان که با خرید امتیاز تیم فوتسال اهورای بهبهان پا به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گذاشته بالاخره پس از آماده‌سازی و کامل شدن تیم در هفته دوم به میدان رفت و به اولین پیروزی تاریخش رسید.

طلایی‌پوشان که در هفته اول به بازی دربی نرسیدند و به‌دلیل حاضرنشدن در زمین مسابقه برابر گیتی‌پسند سه بر صفر بازنده اعلام شدند در هفته دوم بالاخره اولین بازی تاریخشان در لیگ برتر را انجام دادند.

دیدار تیم فوتسال سپاهان اصفهان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز ۱۹ مرداد ماه در سالن آبفای اصفهان مقابل راگای تهران آغاز شد.

اولین گل تاریخ سپاهان را سامان دشن در دقیقه ۶ نیمه‌اول به ثمر رساند.
بازی به‌شدت سرعتی و پربرخورد دنبال شد و در دقیقه ۱۶ دومین گل دیدار باز هم برای سپاهان رقم خورد، این‌بار مراد ناظری بود که موفق شد توپ را وارد دروازه راگا کند.

در نیمه دوم تیم راگا به خود آمد و پس از چند حمله و ایجاد موقعیت در دقیقه ۲۲ با شوت سرکش مسعود فلاحی دروازه سپاهان را گشود.

سپاهان، اما پس از دریافت این گل سراپا حمله شد تا دوباره اختلاف را بیشتر کند و حاشیه امنیتش را با حریف حفظ کند. فشار‌های سنگین ارتش زرد در دقیقه ۲۷ جواب داد و سامان دشن باز هم برای سپاهان گل زد و دبل کرد تا سپاهان ۳ بر یک پیش بیفتد.

بازی شطرنج‌وار دو تیم هیجانی و حساس دنبال شد و در دقیقه ۳۴ به‌وسیله الیاس براتی به‌ثمر رسید.

از حواشی این مسابقه برخورد ناظر بازی با عکاسان خبری بود که آن‌ها را از داخل سالن بیرون کرد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان از نزدیک نظاره‌گر اولین دیدار سپاهان در لیگ برتر بود.

در نهایت این بازی جذاب، سخت، حساس و پرگل با نتیجه ۳ بر ۲ به کام سپاهان شد تا سپاهان در اولین دیدارش در لیگ برتر در هفته دوم به یک سه امتیاز شیرین و تاریخی برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.