کد خبر : 201741
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 23:56
-

شریف یا اردلان؛ کدامیک مربی ملکه‌ها می‌شوند؟

شریف یا اردلان؛ کدامیک مربی ملکه‌ها می‌شوند؟

تیم ملی فوتسال زنان روزهای پرچالشی را سپری می‌کند، روزهایی که در تعطیلی تمرینات و مسابقات در انتظار تعیین سرمربی خود است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از سامان‌دادن به شرایط تیم‌ملی فوتبال زنان، حالا تمرکز مسئولان فدراسیون فوتبال برای پایان دادن به تعطیلی بیش از یکسال اردوی تیم‌ملی فوتسال زنان است و در این راستا اولویت اول مسئولان فدراسیون فوتبال و در رأس آن‌ها، سیده شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال، انتخاب سرمربی بود؛ آن‌ها البته پیش از انتخاب سرمربی، به سراغ علی صانعی رفتند تا او را برای پذیرش دوباره سمت مدیرفنی تیم ملی فوتسال زنان متقاعد کنند.

هر چند صانعی قراردادی را به صورت رسمی امضا نکرده اما با مدیران فدراسیون فوتبال به توافق رسیده و در جلسه موسوی با صانعی، لیستی ۸نفره از مربیان برتر فوتسال زنان تهیه شده تا مذاکرات با آن‌ها برای تعیین سرنوشت سکاندار تیم ملی فوتسال زنان و هم‌چنین تیم‌ملی جوانان فوتسال زنان، انجام پذیرد.

در طول دو هفته گذشته مذاکرات با ۸ گزینه انجام گرفت و در میان به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون فوتبال به جمع‌بندی اولیه رسیده‌اند؛ جالب آن‌که در میان این ۸ گزینه، برخی از چهره‌ها از اعتماد و مذاکره فدراسیون فوتبال قدردانی کرده و درخواست کرده‌اند تا در صورت تمایل فدراسیون، در کسوت مربی و دستیار کار خود را در تیم ملی فوتسال زنان انجام بدهند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که از آن فهرست ۸نفره، فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال زنان هیات فوتبال خراسان رضوی که با این تیم تجربه سوم و چهارمی در لیگ برتر را دارد و هم‌چنین پیش از این در تیم ملی بزرگسال و جوانان، سابقه مربیگری دارد در کنار نیلوفر اردلان، که در فصل ۹۸-۹۹ فوتسال زنان موفق شد در اولین تجربه سرمربیگری خود در لیگ برتر فوتسال زنان عنوان ارزشمند نایب قهرمانی را به دست آورد و در تیم‌ملی جوانان فوتسال زنان نیز در نقش سرمربی فعالیت داشت و در فوتبال زنان هم سابقه سرمربیگری و مربیگری در عرصه باشگاهی و ملی را دارد، دو گزینه نهایی فدراسیون فوتبال هستند.

در واقع از میان شریف و اردلان، در جلسه‌ای که قرار است میان سیده شهره موسوی و علی صانعی برگزار شود و احتمالا سپس نتیجه نهایی آن برای تصویب نهایی به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال منعکس شود، یک نفر به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان انتخاب خواهد شد؛ هم‌چنین از رز جدیدی‌زاده و معصومه رضازاده دو سرمربی که سابقه سرمربیگری در لیگ برتر فوتسال زنان ایران را دارند، به عنوان گزینه‌های احتمالی دستیاری در تیم ملی نامبرده می‌شود.

باید دید سرانجام این کشمکش‌ها و مذاکرات حدود یک ماهه فدراسیون فوتبال برای پایان دادن به تعطیلات تیم ملی فوتسال زنان، سرانجام چه کسی مسئولیت هدایت این تیم را برعهده گرفت؛ تیمی که چند ماه قبل از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا با عبارت «ملکه‌های ایرانی» توصیف شده بود.

چرا که باید ملی‎‌پوشان فوتسال زنان ایران دو دوره متوالی قهرمانی فوتسال زنان آسیا شده‌اند و باید تلاش کنند تا ابتدا در مسابقات داخل سالن آسیا که پایان سال جاری برگزار می‌شود، به قهرمانی دست پیدا کنند و سپس سال آینده، در جام ملت‌ها برای قهرمانی بکوشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صالحی پنجشنبه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

جالبه که گزینه ها ی مربی تیم ملی عنوان ارزشمند نایب قهرمانی وسوم و چهارمی دارن
ولی مربی تیمی که یکسال نایب قهرمان شده یکسال قهرمان لیگ اسمش جز گزینه ها هم نیست فکر کنم قهرمانی عنوان ارزشمندی نیست نسبت به نایب قهرمانی