کد خبر : 201691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 12:45
-

ناظم الشریعه: تیم ملی فوتسال از استعداد‌های جدید استقبال می‌کند/آماده‌ترین بازیکنان به مسابقات جام جهانی اعزام خواهند شد

ناظم الشریعه: تیم ملی فوتسال از استعداد‌های جدید استقبال می‌کند/آماده‌ترین بازیکنان به مسابقات جام جهانی اعزام خواهند شد

ناظم الشریعه در سفر به ساوه گفت: مطمئنا از استعداد‌های جدید در ترکیب ملی فوتسال استقبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال که به همراه کادر فنی به ساوه سفر کرده بود در جریان این سفر در گفت و گو با خبرنگاران ،گفت: بازی‌های مهم فصل را برای انتخاب ۲۵ نفری که زیر نظر داریم؛ دنبال می‌کنیم و مطمئنا از استعداد‌های جدید نیز در ترکیب استقبال می‌کنیم.

ناظم الشریعه از اردوی تیم ملی تا پایان مردادماه خبر داد و افزود: بعد از این اردو که به بلاروس اتصال پیدا خواهد کرد و بهترین‌ها اعزام می‌شوند.

او اضافه کرد: با توجه به شرایط سریع زمان انجام ریجستری، اعزام نفرات و نزدیکی فاصله زمانی بین دو تورنومت، که کار ما را سخت خواهد کرد، اما قطعا آماده‌ترین بازیکنان به مسابقات جام جهانی اعزام خواهند شد.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال که به همراه کادر فنی به ساوه سفر کرده بود تا از نزدیک شاهد مهمترین دیدار‌ هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.