کد خبر : 201814
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 - 12:19
-

آیا عزیزی خادم به انتصاب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ورود می‌کند؟

آیا عزیزی خادم به انتصاب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ورود می‌کند؟

وضعیت تیم ملی فوتسال زنان نامشخص است. همه منتظر تعیین سرمربی هستند و در نهایت سؤال این است: آیا شهاب‌ الدین عزیزی خادم واقعاً تصمیم گیرنده نهایی است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وضعیت تعیین کادر فنی تیم ملی فوتسال زنان به یک علامت سؤال برای خانواده فوتسال زنان تبدیل شده و همه منتظر خروجی تصمیم در هیئت رییسه هستند.
علی صانعی تبدیل به رییس بزرگ در فرآیند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان شده و هنوز مشخص نیست، صانعی حرف آخر را می زند تا تنها، مرد پیشنهاد دهنده است و بس.
در این گیر و دار، نقش شهره موسوی و شهاب‌الدین عزیزی خادم تعیین کننده است. هر اندازه که از تخصص و مهارت و تجربه حرف بزنیم، باز هم صندلی ریاست تعیین‌کننده است و اعتبار دهنده به یک حکم.
این آخرین اظهارات شهاب عزیزی خادم است که در جلسه با اعضای کمیته فوتسال بر زبان آورده. اظهاراتی که حکایت از یک رابطه بی تعارف و “هرکی نمی تونه بره” دارد که همین هم امید بخش است.
عزیزی خادم گفته است:

«مسئولیت تیم‌های ملی همیشه با فدراسیون فوتبال بوده است.» عزیزی خادم با بیان این مطلب اظهار داشت: کمیته‌ها بازوان مشورتی ما در حوزه سیاست‌گذاری هستند. بدون تعارف گفتیم هر کسی نمی‌تواند کار کند به راحتی از یکدیگر خداحافظی می‌کنیم. حجم کار بسیار بالا است. در بخش تیم‌های ملی مسئولیت با رئیس فدراسیون است، اما مشورت کارشناسی می‌گیرم. در همه حوزه‌ها چارچوب مشخص است و هر جا نیاز به کمک من باشد، هستم.

این مدل اظهارات به این معناست که شهاب الدین عزیزی خادم به واسطه حق امضایش به عنوان نفر اول فوتبال و فوتسال ایران، در نهایت تعیین می‌کند چه کسی برود و چه کسی بیاید و چه کسی ناکارآمد است و چه کسی بار را به سرمنزل مقصود می‌رساند.
این گوی و این میدان. به این امید که نگاه به تیم ملی فوتسال زنان، نه نگاهی مبنی بر سفارش‌ها و “آقای فلانی گفته پس درست است” بلکه بر اساس، مدل معقول بر مبنای صلاحیت باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.